/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Maling af glasfiber båd.
Fra : mi-to
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 10-09-12 21:52

Hej.

Jeg står og ska male en båd der er slebet ned til glasfiberen nogle steder og nogle steder sidder der stadig noget af det gamle gelcoat tror jeg det er.

Hvilken grunder og maling er bedst og billigst til det job
Og hvor får man det billigst.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-09-12 08:50

Glasfiber under vandlinjen - dvs alt udvendigt, skal være to-komponent, beregnet til det. Det er ikke specielt billigt, men du kan ikke bruge andet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-12 14:56

Når gelcoat er slebet væk, kan glasfiberen være utæt.
Så det skal forsegles og fyldes op.
Gå hen hvor de sælger glasfiber og få det rigtige materiale.