/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Karl Bjørup & Elinor Marie -efterkommere
Fra : gywerd
Vist : 804 gange
150 point
Dato : 10-09-12 20:16

Reprise http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=162129

Prøver igen da spørgsmålet fejlagtigt blev annulleret og pga. nye oplysninger.

Denne gang er jeg ved at undersøge efterkommere efter Karl Bjørup Pedersen og Elinor Marie f. Laursen.

*21.11.1913 Maribo amt, Falster Sønder herred, Systofte kirke
†19.08.1972 Fredensgade, København N.

~ (1. gang) før 1939 med
Hilda Elonora Sørensen

Børn i ægteskabet:
Poul Erik
Birgit (afdød)

~(2. gang) efter 1945 med
N.N. (Skilt 27.03.1957)

Børn i ægteskabet:
?

~ (3. gang) borgerligt 27. april 1957 København med
Elinor Marie f. Laursen (Skilt fra N.N. 18.05.1951)
*15/5-29 Gedesby s., Falster Sdr. h., Maribo a.
†5/9-1986 Utterslevvej
d.a
Hans Jakob Julius Lauritsen *12.04.1904 Kolding og
Ingeborg Cecilie f. Augusten *22.08.1903 Nykøbing F

Børn i ægteskabet:
Jonna Inger (19.02.1953-04.08.1997)
Alice Marion (29.08.1955-16.06.2012)
Frank
Steen Esben(ca. 1958-19.07.2007)
David
Myrna
Jane
Bill

Ellinor Marie f. Laursen blev skilt i 1951, men fra hvem? Og havde de børn, jeg ikke kender til? Jeg kender til nogle efterkommere, bl.a Alice Marions to børn, Jonnas søn og Steen Esbens 3 børn. Jf. persondataloven er der særlige regler, hvorfor vi skal undgå fødselsdatoer m.v. for nuevende personer.

Fra PEPNIBE (http://kandu.dk/Spg116775.aspx)
Citat
Ovennævnte Karl Bjørup Pedersen er min fader. Han blve gift med Hilda Elonora Sørensen og fik 2 børn i ægteskabet, en pige som nu er død der var min søster. Jeg ved ikke hvornår de er blevet skilt, men min moder gifter sg igen i 1948. Jeg kan på ovennævte forstå at jeg har halvsøskende, bedstemoderen til gywerd's kone altså min niece

Fra Bischoff1962 (http://kandu.dk/Spg116775.aspx)
Citat
Jeg søger selv i slægten Bjørup Pedersen.
Her kommer min nevø Rasmus Bischoff jensen ind i stamtræet, Han stammer fra Steen Esben Pedersen hvis forældre var Karl Bjørup Pedersen og Elinor Marie Pedersen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-09-12 13:13

Hej langt ude fætter

du har vel kontagt til din kusine Mona:

http://familytreemaker.genealogy.com/users/c/h/r/Mona-M-Christensen/WEBSITE-0001/UHP-0093.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-09-12 14:57

Undskyld, ikke din kusine, men din kone.

Hun dukker bare op når man søger på Bjørup Pedersen,
og jeg kender jo kun vor mandlige familie...

Sorry Svend

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 24-09-12 20:23

Mona er ikke min kone...

Hun er en af de dygtige, der copy-paster med arme og ben og bagefter bliver sur, når man beder hende fjerne det. Som du kan se har hun også copy-pastet fra Niels G. Nielsens side.