/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson Elm
Fra : Blondutte
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 03-09-12 19:44

Nogen her som ved hvor en Sony Ericsson Elm uden abonnement kan købes??
Eller en Sony Ericsson J108i, også uden abonnement.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-09-12 20:51
Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 04-09-12 08:48

Hej EA_HS

Mobiler fra det link du gav mig, har jo ikke danske programmer vel?
Med dansk skrift/tekst??
Hilsen blondutte

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-12 11:21

næ,.. det er der nok ikke,
prøv at søge på google,
eller endnu bedre Gul & Gratis, QXL, DBA osv,

der er nogle stykker på DBA, fx
http://www.dba.dk/sony-ericsson-elm-ikke/id-85696891/

men du gør nok klogt et købe en tæt på din bopæl, og selv afhente / afprøve,
så undgår du (måske) en masse problemer,...

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 04-09-12 11:49

Hej igen EA_HS

Tak for tipset, jeg har allerede fundet en, men vil lige kikke lidt mere rundt.
Det er dejlig mobil, og snart udgår de alm mobil telefoner, og så har vi kun smartphone tilbage, og dem gider jeg ikke.'

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-09-12 13:15

Citat
og så har vi kun smartphone tilbage, og dem gider jeg ikke.'

alm. mobiler har to store fordele,... Laaaang batteritid,. og så fylder de mindre,
smartphones har andre fordele,

mange håndværkere,.. har en alm. mobil, der ikke er så sart til arb. brug,
og en smartphone til 'fritiden',..

men begge kan både ringe, sms'se, GPS'se, gå på nettet mm,..
personlig har jeg brug for en stor skærm,.. fordi øjnene ikke er så gode mere,..

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 04-09-12 14:25

Ok, vi har forskellig smag og behov...
jeg har slet ikke behov for et "legetøj" med alt det en smartphone kan.
Og jeg hører ikke for godt, så jeg har kun behov for en mobil til at sms.e