/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Video på pc
Fra : Runeldo
Vist : 642 gange
15 point
Dato : 02-06-03 14:05

når jeg downloader video indefra DR's hjemmeside, popper min quicktime op med beskeden at den ikke kan tyde formatet (.ram) Hvilket program skal jeg bruge til at afspille disse film?

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 25 point
Dato : 02-06-03 14:34

Hej

Du kan bruge et program der hedder noget i retning af "real one player", det kan hentes her: http://www.real.com/realoneplayer.html?pp=home&src=052703realhome_1_3

Kommentar
Fra : johanvts

Dato : 23-06-03 23:37

Hej

Jeg vil bare lige tilføje at du ikke kan hente vidioen ned på din harddisk, men kun kan se den online.

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 09-10-03 01:01

Tak for svaret User.