/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hvordan sletter man film/podcast på Ipad
Fra : classic26
Vist : 834 gange
500 point
Dato : 28-08-12 11:43

Hej
Kan man ikke slette film/podcast/musik direkte på Ipad 2?
I så fald hvordan, og ellers hvordan så?

tak

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 28-08-12 14:32

Prøv dette her:
Vælg 'Indstillinger' -> 'Generelt' -> 'Brug' og afvendt at lagringspladsforbruget beregnes, når listen over brugt lagringsplads vises vælges 'Musik'. Tryk så på 'Rediger' og et rødt minussymbol vises og kan nu bruges til at markere musik og podcasts til sletning fra lageret på apparatet.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 03-09-12 09:49

Ulrik, eg er ikke helt med.

Det er en bærbar Windows PC jeg har,,, er det ikke i Itunes man skal redigere sin Ipad??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-12 12:35

Citat
Kan man ikke slette film/podcast/musik direkte på Ipad 2?
det får du så en udførlig forklaring på
Citat
Det er en bærbar Windows PC jeg har
var det ikke direkte på din Ipad der blev spurgt om?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 03-09-12 13:43

Hvis det er en Ipad, så gå ind i Itunes, Tryk på rediger og slet så filmen ved at trykke på det røde symbol i venstre side.

(tror jeg nok )

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 03-09-12 14:09

Du har fået et fyldestgørende og præcist svar på nøjagtigt det du oprindeligt spurgte om.

Hvis du har andre spørgsmål kan du jo stille dem og i det omfang disse andre spørgsmål måtte omhandle funktionalitet og betjening af "Windows PC", så vil jeg anbefale at du retter disse spørgsmål til en mere passende gruppe end 'MacOS'.

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 04-09-12 08:47

Tak for svaret pifo.
Rart med at klart svar, uden uld i munden, som fra bedrevidende og meget kloge, men dog upræcise Ulrik!

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 04-09-12 08:51

for hunde, Ulrik,,, SORRY.... nu forstår jeg at det er på min Ipad jeg skal gå ind i indstillinger, jeg troede du mente jeg skulle gøre det på min PC.... undskyld jeg blev lidt slem!... tak for dit svar!

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 04-09-12 13:34

@classic26
Du skal nok ikke regne med at få min hjælp igen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-09-12 18:36

Hmm UlrikB, det var da vist dig, der skulle have haft points her.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 04-09-12 19:54

@pifo

Tja, det er ihvertfald ikke noget du har noget ansvar for og min respekt for dig skal ikke blive mindre af denne grund. Du hjælper jo bare hvor du kan og respekt for det. Men jeg må nok indrømme at jeg finder at jeg umiddelbart blev noget irriteret over at blive disset af en knold, der helt åbentbart burde forlange skolepengene tilbage fra sin dansklærer. Men man kan jo ikke forlange af nogen at de yder mere end de evner, så det er heller ikke rimeligt af mig at forlange at classic26 er i stand til at læse inden ad. Det har jeg nu erkendt og jeg vil i konsekvens deraf blot afholde mig fra igen at tilbyde vedkommende min hjælp.

Fortsat god vind til dig pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-09-12 20:12

Citat
Det har jeg nu erkendt og jeg vil i konsekvens deraf blot afholde mig fra igen at tilbyde vedkommende min hjælp.

Nej hov, UlrikB!!! Du må ikke stoppe med at hjælpe. Er du da helt " tovli "? Som Macbruger har jeg skam også brug for, at folk som dig kan give svar på Mac spørgsmål - det er jo ikke kun spørgeren, der har glæde af svaret, men alle os andre brugere, som læser spørgsmålet

Jeg oplever selv ind imellem at jeg giver et svar og 5 minutter senere er der en anden, der svarer det samme og som så får sit svar godkendt. Det kan også ærgre mig - men ikke ret længe. Jeg tænker, at jeg måske ikke fik forklaret det enkelt nok.

Så hold ved UlrikB!! Også når classic26 spørger næste gang - i øvrigt har han / hun(?) jo sagt pænt undskyld