/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
motor diagram Suzuki K50
Fra : mrbobe
Vist : 1517 gange
70 point
Dato : 02-06-03 11:01

Er der nogle som har et diagram over motoren (specielt koblingen) på en suzuki k50 ?

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 02-06-03 15:07
Kommentar
Fra : mrbobe

Dato : 02-06-03 15:14

Det er ikke et eldiagram jeg søger, men en tegning/billede over hvordan motoren er opbygget.
Speciel hvordan koblingen virker.

Sidder der en kugle nogle steder (Ligesom på yamaha)

Mit problem er at pinden i koblingssneglen bliver slidt rund, og koblingssneglen virker kun 200-300 meter, hvorefter den skal spændes igen.
Sidder der evt. en kugle mellem koblingssneglen og koblingen, eller inde i selve koblingen ?

Kommentar
Fra : k50freak

Dato : 18-06-03 22:18

har ikke et diagram men jeg har også en k50 som jeg har haft koblingen skilt ad på.
der er ingen kugle sneglen presser bare på en rund plade hvor der i midten sidder en stang der går igennem koblingens midte for at holde pladen på plads .pladen presser på koblingen når sneglen går ind . sådan er det i hvert fald på min.
måske kan jeg få fat i et diagram men så skal jeg jo lige have din mail. min: sunep@e-mail.dk
hilsen k50freak