/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Danske film, engelske/tyske undertekster
Fra : dreyer
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 22-08-12 14:10

Hej!
Hvor kan man finde danske film med engelske og/eller tyske undertekster til en fornuftig pris?

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-12 14:59

På næsten alle dvd er der flere tekster og lydspor på, så det er ikke nemt at svare på.
Men prøv de sædvanlige udbydere på nettet, jeg mener der plejer at stå hvilke subs og lydspor der findes på den enkelte dvd

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-08-12 21:43

Hvis du finder en film her og klikker på filmen, så får du at vide hvilke sprog og hvilke undertekster der er på DVD'en.

http://www.gucca.dk/