/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem vil bytte point?
Fra : lirpa
Vist : 502 gange
1 point
Dato : 02-06-03 03:02

Hvordan laver man en lille forening som kan bytte point til superpoint med hinanden, uden at skulle deltage i den massive mudderkastning der foregår her.
Ps. Superpoints modtages med tak.(Da jeg også gerne vil vinde en præmie.)

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-06-03 08:06

Er det ikke det man kalder snyd??

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 02-06-03 08:33

Snyd og snyd martinussen... noget lignende forgår allerede! Her er hvordan det forgår: 2 mennesker som kender hindanden; den ene stiller spørsmål og får andre til at svare, og den anden (det kunne være ens kærste, ven, osv) skriver en kort kommentar og får så superpoint. De to (eller for den sags skyld flere) kan på den måde stille mange spørgsmål og give point til hindanden. Man kan også lave det nummer helt alene ved at have to kandu-konti.
Jeg havde det på fornemmelse, men med et af spørgsmålene blev jeg sikker. Jeg mener selv at mit svar var det bedste og mest seriøst af dem alle, men pointene blev givet til en anden som blot skrev en tåblig kommentar. Jeg har brugt lang tid for at skrive et godt svar for at hjælpe denne person!!! Efter den episode er jeg blevet helt disillusioneret -JA lirpa! jeg er hlet med på at snyde!!!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-06-03 08:37

okay så.. Bare brugeren får et godt svar så er det jo et eller andet sted iorden..!

Og så bli'r jeg lige nød til at spørge hvordan man tjener superpoint i forhold til ledige point.. Hvad er forskellen.?

Man kan vinde på superpoint.. men ellers..

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-06-03 09:44

hej esc2spc

Hvad med et link til det spgsm. du refererer til som mulig snyd, så kan andre jo vurdre om du skulle have ret.

Det er jo meget nemt at sidde og skrive noget, men det skal jo gerne kunne dokumenteres

mvh
Bamtam

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-06-03 09:59

Hej martinussen
prøv at kikke her
http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp
Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 1 point
Dato : 02-06-03 10:09

lirpa>>> god ide, lad os da få en "strikke-/kaffeklub kategori" som står helt for sig selv, hvor man frit kan tildele hinanden points, bare fordi det er "sjovt og hyggeligt" at tildele points, ikke for hjælp eller besvaring af spørgsmål. Kategorien skal så bare ikke indgå i "lodtræknings-pointene" som, set med mine øjne, er udtryk for reel hjælp og problemløsning.

m v h
HC / Catbody

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-06-03 10:09

okay Briani.. Tak.. Synd jeg ikke kan give dig point i dette spørgsmål.. Men jeg kan oprettet et andet.. Så du kan få nogle.. Hvor mange vil du have 2500 point?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-06-03 10:15

Hej martinussen
Nu mangler jeg ikke point,så det skal du ikke tænke på
Brian

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-06-03 10:16

Vil du ikke også vinde en eller anden skod usb-stick, som du aldrig får brug for.. men er total smart at have?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-06-03 10:26

Nej da,sådan en kunne jeg ikke tænke mig at eje
Men jeg har da været heldig at vinde månedens præmie hele 2 gange
En mp3 afspiller
og en tråløs tastatur og mus
Og begge dele har jeg været meget glad for.
Mvh Brian

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 02-06-03 10:29

sådan noget snyd.. eller noget.. Jeg har i forvejen både usb-stick, trådløs tastur + mus og mp3-afspiller til mobil'en.. så jeg mangler hellere ikke noget..!

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-06-03 10:30

Jeg har heller ikke noget at bruge 2 memory-sticks til )

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 11:29

hm.. jeg ville da gerne have et trådløst tastatur. Men på en SU er der ikke lige råd til at købe sjovt computertilbehør.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 11:33

Hejsa Med fare for liv og lemmer
Spørgsmål: Hvad er I her for?
* For points.
* For at vinde lodtrækningen.
* For at hjælpe andre.
Hvis I er her for det sidste... så betyder alt det point-fis jo ikke en meter.
Lad den/dem der går op i points køre deres løb, lave en kaffeklub eller hvad ved jeg. Det vigtigste må da være, at et ordentligt svar kommer frem til spørgeren - så kan alt det andet (for mig) være ligegyldigt... at jeg så har været heldig, og fået points for mine svar + vundet en enkelt gang, ja det er da bare en ekstra bonus. Mere hellig skal jeg heller ikke prøve på at gøre mig selv til. Det er da rart hvis det sker
Hvad jeg så bruger mine points til, det er i og for sig uvedkommende for alle andre. Det er jo mine points... ikke andres. Der er jo ikke nogen som holder sig tilbage, når en eller anden på bruger på Kandu.dk får sure opstød, ønsker at kvitte uddeler alle sine points i portioner af 500... her går det vældigt med at "være med på vognen"... ingen snik snak eller brokken over det.
Hvem som så skal bestemme dit og dat i politistaten "det åbne forum på Kandu"? Det er meget let at besvare, det er ikke DIG, heller ikke MIG, men derimod KANDU.DK, det er deres hjemmeside, ikke VORES... vi er bare gæster - husk det!
OK! Kandu.dk var her slet ikke uden alle os brokhoveder og "ku' undvære hovedet" folk, men det er stadigvæk deres webside og deres regler, vi må indordne os under.

Tjahhh! Det var bare lige det (ku' slet ikke la' vær), jeg lærer pokker ta' mig aldrig at holde kaje
Søren

NB: Nu kommer der vel snart en Kakaofugl forbi...

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-06-03 12:38

Hej lirpa

Hvis du har lyst til at dele/bytte dine point med andre/venner kan du blot gøre det. Det er "kun" dine point og det er suverænt dig der bestemmer hvad der skal ske med dem. Som CLAN skriver er det teamet bag Kandu der sætter spillereglerne og det er ikke lykkedes mig at finde et sted der står at man ikke må give point som man lyster. Så var der vist skredet ind for længe siden.

Derfor, gør som din samvitighed byder dig, uden at genere andre

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 02-06-03 14:08

Hej med jer alle sammen.......

Efter min ringe mening er det her tiltag og den her måde at udveksle synspunkter og viden på perfekt..... Det kan da godt være at der snydes/aftales om superpoints, og hvad så ? Vindes en præmie ved hjælp af snyd, så vil den for vinderen ALTID minde hende/ham om noget, der ikke var helt fint i kanten....

Jeg personligt har haft megen glæde af siden her og jeg er imponeret over den hjælpsomhed der lægges for dagen. Vi er ikke alle lige kloge på alle punkter, og sådan er det. Men det er da rart at jeg har mulighed for at få et svar på det jeg ikke ved. Det bliver jeg lidt klogere af og dermed også lidt mere selvhjulpen. (forhåbentligt). På et andet tidspunkt er der måske noget jeg ved, og derfor er i stand til at svare på....

Er der i øvrigt nogen af jer der ved hvem det er der står for sidens drift og varetager den financiering der er en nødvendighed??????

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 02-06-03 14:15

Søren følgende oplysninger på www.kandu.dk findes i www.dk-hostmaster.dk:

Domænenavn: kandu.dk
Registreret: 2000-09-13
Registrant:
Handle: EA2059-DK
Navn: Estreet ApS
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: pawel@finkielman.dk
Fuldmægtig:
Handle: PF154-DK
Navn: Estreet ApS
Att.: Pawel Finkielman
Adresse: Klosterparken 22,
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: Pawel@Finkielman.dk
Betaler:
Handle: KA2676-DK
Navn: Knowledge-Maker ApS
Att.: Pawel Finkielman
Adresse: Klosterparken 22
Postnr. & by: 2680 Solrød Strand
Land: Danmark
Telefon: +45 56 13 10 13
E-mail: pawel@finkielman.dk

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 02-06-03 14:29

Det var ligegodt f-ndens..

Som en eller anden skrev. Her på siden er vi gæster, så en hvis pli skal der nok udvises. Og og og, hvis jeg/man er utilfreds så forlad foretagenet

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 02-06-03 21:41

Da jeg også har brugt meget tid på at skrive kommentare til flere spørgsmål, blot for at se point gå til "her er svaret til spørgsmålet jeg selv stiller" er jeg med på at bytte point med hvem som helst fra nu af.

Og til alle de "kloge" mennesker der kender svar på deres egne spørgsmål, SKRIV AT VI ANDRE IKKE BEHØVES AT BRUGE TID OG ENERGI PÅ AT SVARE, DA RESULTATET ER KENDT PÅ FORHÅND.
V.H. 1april

Kommentar
Fra : lirpa

Dato : 02-06-03 22:48

Hvem vil bytte?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 02-06-03 22:53

1april og lirpa må være samme person. lirpa læst bagfra siger:.....april?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 23:01

orv.. snedige bente! Det har du sg. da ret i!!! Nå, men så kan han jo bytte med sig selv!!! Det er godt nok snyd og han risikerer at blive vippet ud, så det er nok ikke den bedste måde at få kandu i tale på, hvis det er det, der er pointen!

Kommentar
Fra : lirpa

Dato : 02-06-03 23:07

Er B.T. så det samme som T.B.?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 23:12

et formiddagsblad og en lungesygdom.... analogien er da ok ihvertfald!!!

Kommentar
Fra : lirpa

Dato : 02-06-03 23:59
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-06-03 00:44

ævs.. jeg kan ikke åbne den.

Kommentar
Fra : lirpa

Dato : 03-06-03 00:53

Skingur
Det var første del af testen. Ha Ha

Prøv at søg hjælp på deres hovedside.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-06-03 12:06

problemet ligger i at min ikke vil læse java.. prøvede med opdateringer, men de gik i stå!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 03-06-03 13:03

Skod computer..! Hvad bruger du Internet Explorer?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-06-03 13:11

ja...

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 03-06-03 13:17

#Skingur du mangler altså JVM, ikk`?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-06-03 22:57

jo...

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 04-06-03 01:09

Så skal jeg da hjælpe dig.. eller noget..

Her kan det downloades http://java.sun.com/j2se/1.4/download.html

Godkendelse af svar
Fra : lirpa

Dato : 14-08-05 20:30

Tak for svaret catbody.