/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Stator til Honda CB 400 F fra 1975
Fra : Rustica.dk
Vist : 1296 gange
100 point
Dato : 02-06-03 00:24

Jeg har sådan en dejlig Gammel Mc, men statoren er defekt
Er der nogle som kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan en eller
hvor jeg evt. kan få den rep. ? skal være i nærheden af skabderborg !
Helst :oB

Mange Tak
Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 05-06-03 23:20

Erik Schnabel på Nørrebro omvikler defekte statorer, du kan nok sende den til ham. Den bliver meget bedre en original...
Han har fortalt mig at de gamle maskiner ikke er bygget til at køre med lys og derfor brænder statoren af. Jeg fik lavet min gt380 med samme problem og det holdt, hvilket ikke kan siges om de brugte statorer jeg købte...
Held og lykke ( Jeg har ikke lige hans tlf.nr..)MVH Nybo

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 05-06-03 23:27

Kunne det være muligt at du evt. har hans Adresse

Men mange
<marquee>TAK</marquee>

Kommentar
Fra : nybo

Dato : 06-06-03 09:07

E.S. Elektro, Kronborggade 5, 2200 KBH N, 35854080, MVH Nybo

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 06-06-03 12:07

Lyder rigtig cool så vil jeg prøve at kontakte ham !

Kommentar
Fra : muss

Dato : 09-06-03 10:10

Hvis du ej har held med dette, så er der også en mand i Hjørring der er rigtig dygtig. Han har omviklet flere statorer for mig, alle med 2 års garanti. Du kan lige gi lyd hvis du er interesseret...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-06-03 18:06

Hej Muss!
Du skulle vil ikke lige inde med en adresse eller tlf på fyren ?

Og hvad kom du af med for en ny omvikling ?
Og pillede han også det gamle af for dig ??

TAKKER
Rustica.dk

Kommentar
Fra : muss

Dato : 17-06-03 13:47

Jeg sendte bare den gamle,med de gamle viklinger, også kom den retur, knap en uge efter, så god som en ny. Jeg gav 1100 og han giver 2 års garanti. Jeg vender lige tilbage med adressen. Jeg er nemlig på arbejde lige nu....

Muss

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-06-03 22:52

Hej Muss, jeg vil af med mine point :oV LOOOL

Kan du ikke skrive adressen til mig

TAK
R

Accepteret svar
Fra : muss

Modtaget 100 point
Dato : 23-06-03 13:46

Mc Elektro Import
Johs v. jensensvej 13
9800 Hjørring

Undskyld den lange "leverings tid"

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-06-03 14:24

Absolut ikke noget problem

Jeg siger mange tak.
Og du får hermed pointene ;ov

TAK
Michael

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-06-03 14:26

Tak for svaret muss.