/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer canon i550
Fra : Nul7
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 16-08-12 21:30

Jeg har indtil dato kunnet bruge denne printer på min pc. win 7.
Nu står den og blinker henholdsvis grøn og orange.
Jeg prøvede at efterinstalere mine drivere orginale, men den ville ikke have noget med win 7 at gøre.
Jeg har også prøvet at gå tilbage i tiden, men ak. - nye drivere kan jeg ikke fremskaffe via canons hjælpesider.
Kan i hjelpe mig, vil jeg blive

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-08-12 21:43

Når alt andet svigter - læs manualen.

Grønt og gult blink tyder på, at der er tomme printerpatroner.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 16-08-12 22:54

Det må også betyde noget andet, for der er blæk nok på alle patronerne.
Jeg har forsøgt at aftørre dyserne forsigtigt, men det hjalp ikke, og rensning vil heller ikke starte op.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 17-08-12 07:41

prøv at afinstallere den , genstart pc , sluk pc og slut printer til og start op igen så skulle windows 7 selv finde driverne det har virket på min gamle hp 1350

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-08-12 08:16

Printerfejl.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-12 09:35

Hvis du bruger uoriginale, og selv fører den lille chip over - kan den måske sidde skævt.
Jeg har selv en PIXMA IP 4500 hvor jeg bruger uoriginale .............dog gider jeg ikke selv skifte chip.

Ps. Jeg kender ikke din model, men tror bare at de ligner hinanden.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-08-12 16:47

Printeren starter op med grøn blink for derefter at blinke skiftesves grøn og orange.
Når jeg forsøger at printe et dukoment, kommer alle dialogbokse vis udskrift m.m. op som normalt
men når jeg så trykker udskriv, - vil den ikke mere.
Jeg har forsøgt at rense dysere, skifte patroner m.m., men intet har hjulpet.
Skal jeg skrotte den ellers så trofaste printer?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-08-12 11:32

Tak for jeres mange gode svar, ingen af dem virkede, jeg skrotter den, HEJ.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nul7

Dato : 20-08-12 11:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål