/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 7 - Fast faneblad
Fra : FrejaFlop
Vist : 509 gange
15 point
Dato : 14-08-12 20:57

Hej Kandu. Hvordan er det nu jeg tilføjer et faneblad som jeg gerne vil have kommer op af sig selv her gang jeg åbner internettet? Jeg har 4 faste i forvejen og vil nu gerne tilføje nr. 5 men kan ikke huske hvordan jeg gør. Jeg anvender Windows 7.Jeg har klikket på ikone "huset" (Start) - men det er vist ikke det rigtige at gøre...hjææææælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-08-12 21:19

Når du er på den side du vil tilføje, så højreklik på "huset" og vælg Tilføj eller skift startside

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-08-12 07:36

Hvis du ønsker en oversigt over dem du har, skal du gøre følgende.
på IE ude til højre, klik Funktioner --> Internet indstillinger --> Her kan du se/tilføje de sider du ønsker skal åbne hver gang du aktivere EI

V.H.
R

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-09-12 14:24

Hallooo