/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook express
Fra : scrubber
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 01-06-03 23:46

Jeg har for nylig opgraderet min Outlook express fra 5,0 til 6,00.

Jeg har p.t. fået 2 problemer.

1. Jeg kan ikke åbne vedhæftede tekstfiler heller ikke acrobat reader. der sker intet når man klikker.

2. Når jeg trykker på et dokument som fylder lidt mere end normalt eller der feks er vedhæftet et billed så tager det næsten 4 sekunder før den er færdig med at åbne dokumentet.

med venlig hilsen

scrubber.

ØV ØV ØV hvor er jeg ved at være træt af windows opdateringer

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 23:50

Hej !
Har du fået opdateret alle sikerheds filer fra WIN HP ?

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Det kunne godt være at du ville få noget ud af dette

TAK
Michael
Rustica.dk

Kommentar
Fra : jacky

Dato : 02-06-03 07:28

Tll dit første problem, kan du også forsøge, at gå ind i Indstillinger og under fanen Sikkerhed, og der er der mulighed for at tilføje/fjerne et hak, udfor "tillad ikke vedhæftet filer der kan skade din computer" den var der sat hak i som standard da jeg installede 6.0.
håber at det hjælper.

Til dit andet problem har jeg ikke nogen løsning, men min er lige så langsom.

Mvh
Jacky

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-03 10:29

Jeg havde det samme problem med Acrobat Reader,dengang jeg opdaterede OE,jeg prøvede flere muligheder for at få det til at virke men intet hjalp,så genindstallerede jeg Acrobat Reader igen, oven i den gamle og det løste problemet.

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 09-01-07 00:25

Tak for svaret Manse9933.