/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hjemmevoksning - Veet EasyWax?
Fra : daihn
Vist : 181 gange
100 point
Dato : 12-08-12 20:23

Hej.

Jeg er ved at være godt træt at at barbere ben hele tiden, så derfor har jeg nu investeret i 'Veet EasyWax Elektrisk Varmvoks Roll-On-System' - set i reklamer
(Sådan en hvor man sætter en vokspatron ned i en dims, som så varmer den - egentlig bare en lidt lettere udgave af den "gammeldags" version, hvor man selv varmer voksen)

Har forsøgt mig lidt frem på det ene ben, og det gik ikke meget godt, men acceptabelt .. Men tænker også, at det nok bare kræver lidt træning.
Men alligevel vil jeg nu høre, om der er nogen derude der har nogle gode fif, de vil dele?

Men det egentlige problem er sådan set, at jeg meget hurtigt løb tør for strips! Der var 12 stk med i pakken, men for mig rakte de ikke engang til et enkelt ben!
Hvordan får I dem til at række længere??
Jeg har læst noget om, at de samme kan bruges flere gange - men forstår ikke hvordan??
Anyone?

- Julie

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 13-08-12 10:17

Når du har brugt strimmel engang er der lidt voks på - det gør ikke noget, du sætter den bare på bennet igen på et nyt stykke du har smurt ind - du kan med det samme mærke det hvis du genbruger for meget.

Held og lykke med voksnigen - hvis du har mod på det vil jeg anbefale dig at til mlde dig de der mails service hvor man få ½ pris mv, har set der er voksning på engang i mellem og det er næsten lige så billigt som at gøre det selv og meget nemmet.