/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
peugot 307 sw 2,0 hdi automatgear
Fra : allano33
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 12-08-12 12:02

Hej.
Jeg har et problem med min peugot 307 sw 2,0 hdi,
den køre som om, at man sidder og gasser op og slipper speederen, udsvinget spænder over ca 500 omdrejninger føles voldsomere ved lave omdrejninger, har betalt peugot store summer for at få det lavet men de siger at motoren ikke fejler noget de kan ikke finde nogle fejl,( fanden tag disse testere).
Håber at der er nogle der kan hjælpe.(og bringe peugot til skamme)

Allan

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-08-12 12:24

Du nævner det ikke, men du har vel haft værkstedet til at køre en prøvetur, så de selv har konstateret problemet?

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 12-08-12 12:33

Tjaa jeg havde det indtryk at de havde prøvet kørt den, fordi de fortæller mig at de har opdateret en eller anden system computer, og siger at nu køre bilen perfekt, men om de har kørt i den eller ej ved jeg ikke, de snyder jo så vandet driver, så man ved aldrig.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-12 13:12

Du skal insistere på at mekanikeren, eller værkføreren kører en tur sammen med dig, hvor han får lov til at opleve problemet og gerne kommentere på symptomet.

Godkendelse af svar
Fra : allano33

Dato : 21-08-12 11:33

Tak for svaret g_h.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 21-08-12 18:00

Jeg er nysgerrig. Har du fået løst problemet?

Kommentar
Fra : allano33

Dato : 27-08-12 21:11

næ det har jeg ikke, peugot ved ikke hvad der er galt med motoren,
nu har de tilbudt at jeg kan komme ned med bilen en morgenstund og så vil de tage den ind, og så sende en mail til peugot´s database i frankrig,(der kan gå op til 4 timer) spørgende om erfaring med lignende problemer også vil de reparere bilen ud fra det.