/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun cylinder
Fra : Jonaskf
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 10-08-12 22:29

Hej allesammen, jeg er ikke såååå god til indersiden af scootere, men jeg ved da lidt.
Jeg har lige købt et "Cylinderkit Malossi Sport 47mm Ø12mm" "http://www.kgi.dk/product-11875-3717.php".. Hvor meget vil det give min pgo ca. ? / er det et godt valg af cylinderkit? Kører omkring de 70 nu, med standard udstødning på men jeg får snart pillet begrænsningen i udstødningen, hvor meget kommer jeg så ca. op på?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 22:57

Citat
http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=22102

Hvis du kørte ude ved mig, EN KÆP I STYRTHJÆLMEN og en straffesag til mig.
Men hellere det, end andre, der bare tror de kan gå ud af en dør eller bare gå på en cykelsti,
uden at der kommer et par knallerister, og så må du selv tænke dig til resten.
Er din ´knallert´ overhovedet forsikret, og er den tunet som du skriver,
så er du FANDME på den, den dag du ellers tager en familie eller bare køre galt, med på din vej.
Du står med en livslang regning, du aldrig nogensinde får så meget som afdraget på
samt (hævnen) der kommer et par år efter at du muligvis har fået et kort til bil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 23:00

Dit link er forøvrigt her.
http://www.kgi.dk/product-11875-3717.php

Kommentar
Fra : Jonaskf

Dato : 10-08-12 23:32

mig-selv, jeg kører jo på baner(-;

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 23:43

Og hvor fremgår det af dine links, eller indlæg, hvad det er til.
Samt du burde stadig kunne få noget der er bedre tun, end det du henviser til
hvis du virkelig kører på bane, samt i den klub, burde de også kunne hjælpe dig bedre på vej
end de halv pro tun sæt fra nettet, der som regel kun holder et par tusinde kilometer
på almindelig vej, og slet ikke på en bane.

Men held med en mulig første plads på banen, giver lidt selv tillid senere i livet.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 11-08-12 01:35

Jeg er heller ikke knallert ekspert.

Men Malossi har jeg ikke hørt så meget til før.

Hvis man skal have noget kvalitets tun. Skal det nok være fra Polini eller Evolution. Prøv med en 47-6 cylinder. den giver 15 - 20 km/t.

God tur på banen. (Husk styrthjelm & handsker)