/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
giantco sprint
Fra : janik
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 10-08-12 11:06

Jeg har en giantco sprint jeg ikke kan få til at godt.
Den starter fint og køre som den skal med halv gas men
når jeg giver den fuld gas går den næsten ud .
Jeg har prøvet at skifte karburator justeret ventiler skiftet lystfilter .
Men uder resultat ..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 12:35

Hold en hånd for indsugning eller giv den choker, hvis den kan tage gas, så får den for lidt benzin.
Hvordan ser tændrøret ud, er det hvidt eller sort og fugtigt

Kommentar
Fra : janik

Dato : 10-08-12 15:30

Den er sort og hvis jeg tager luftfiltret af kan den tage gas .
Den er med automat choker ...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 16:37

Så får den for meget benzin, prøv at fjern ledninger til chokeren, den kan godt være groet sammen i de bevægelige dele.
Hvis luftfilteret er rimelig normalt, skulle der ikke være problemer med det.