/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
billig programmering af surveyprogram
Fra : HenrikBo
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 08-08-12 23:52

Hej jeg vil gerne udviklet mit eget survey program, som jeg kan bruge selv og sælge videre, det er noget med 200 spørgsmål med 5 svar muligheder, og mulighed for at trække forskellige kategorier, køn, alder m.m, det skal kunne importere exl, og gerne senere virke sammen med en hjemmeside. Budgettet er meget lille, max 5000 kr

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 20:43

Kan du ikke komme med noget mere konkret, eller findes der programmer, der kan lave underøgelser for dig, samt de kan lægges på nettet som en undersøgelse, samt download med tilbage melding til email adresse.
Om du så kan sælge dine undersøgelser, ved jeg ikke, samt om de kan importere fra Exell.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 10-08-12 21:08

hej sagen er den at jeg gerne selv vil kunne kontrollere forløbet, og have mulighed for at rette det til, bygge videre på programmet, sammen med en programmør, jeg har et meget gammelt et i foxpro, med de helt grundlæggende funktioner. Man kan finde nogle i PHP, som er open scource, som evt. kunne bygges om. Noget andet er at jeg ikke er så glad for at være afhænig af andres servere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-12 23:21

Beklager, kender ikke noget til PHP eller anden kodning, men jeg har set at Adobe har et program
(kan se det også er udgået) der muligvis kunne hjælpe dig, men om det lige omfatter dine behov, ved jeg ikke, da du skriver at du vil videre udvikle det og sælge det.
Så der kan jeg ikke lige hjælpe, men prøv på eksperten.dk
der er mange og seriøse mennesker inde, som kan det, med at kode.
Samt jeg mener ikke de tager penge for det, bare en tak ´´ for hjælpen, hvis de kan hjælpe dig.