/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Textfield problem
Fra : linkman
Vist : 308 gange
150 point
Dato : 01-06-03 20:35

På min hjemmeside http://www.iamlinkman.dk/email.htm har jeg en formmail hvor der i textfelterne står hvad folk skal skrive jeg ville gerne have at når folk klikker på textfeltet for at skrive i det så forsvinder den tekst der er der fra begyndelsen jeg har set det på andre hjemmesider men kan ikke rigtig få det til at virke er der nogen der har et script til det så vil jeg være meget taknemlig

Hilsen linkman

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-03 21:50

Det er noget med at du skal bruge attributten 'onfocus' i <form> og et script der rydder feltet.
Se f.eks; http://www.w3schools.com/tags/eventattributes.asp.
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 01-06-03 22:02

Her scriptet du skal bruge til at rydde feltet ' onfocus' :

onFocus="this.value=''"

Det var det </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-03 22:21

Herligt link molokyle!
Der skal bare ikke være . efter asp
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : linkman

Dato : 01-06-03 22:32

Tak for svaret molokyle. det virkede mange tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-06-03 22:40

Og...takker for pointene.
Flot side du har
OaO </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 01-06-03 22:43

Takker mange gange det er altid rart med lidt positivt tilbagemelding

Linkman