/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
REDUCTIL
Fra : brinkloev
Vist : 682 gange
70 point
Dato : 01-06-03 20:10

Har du prøvet Reductil?
Er det et godt produkt?

Mvh.
B

Kommentar
Fra : 122

Dato : 02-06-03 06:01

Jeg har aldrig hørt om produktet hvor har du navnet fra??

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 02-06-03 07:13

Det er et receptkrævet appetitnedsættende middel!
Mvh
B

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 02-06-03 09:27

præparatet anvendes kun til patienter med et Body Mass Index (BMI) > 30 kg/m2 eller BMI > 27 kg/m2 med associerede risikofaktorer - dvs at der er diabetes 2...

der kan forekomme stærke bivirkninger ved præparatet: mundtørhed, søvnløshed, hypertension (højt blodtryk), svedtendens og kvalme.

heldigvis er præparatet rigtigt nok på apoteket som receptpligtigt. så din læge skal kunne sige god for at du kan tage det...

men er der ikke en sundere (men måske mere krævende) vej end at æde medicin ???

beck

Kommentar
Fra : 122

Dato : 02-06-03 13:33

Hej b
prøv at gå ind på www,apoteket.dk og find reductil der er en del erfaringer
hilsen lone

Accepteret svar
Fra : 122

Modtaget 70 point
Dato : 02-06-03 13:33

Hej b
prøv at gå ind på www.apoteket.dk og find reductil der er en del erfaringer
hilsen lone

Kommentar
Fra : 122

Dato : 02-06-03 13:36

Hej b jeg har lige tabt 7 kg ved at følge www.slankekonsulenten.dk `s superkur og det er et godt spark i r...............at starte op på den koster kr. 250,00 og det er da billigere end pillerne så vidt jeg er orienteret. hilsen Lone

Kommentar
Fra : hellehelle

Dato : 02-06-03 17:35

har prøvet reductil men jeg syntes ikke de havde nogen effekt, så jeg bruger nu pengene på lækre grøntsager og frugt....

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 02-06-03 17:38

sådan !
drop alt hvad der ligner hurtige og nemme slankekure !!!

Godkendelse af svar
Fra : brinkloev

Dato : 03-06-03 16:57

Tak for svaret 122.