/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Slip aldrig en Polsk bilist efter skade
Fra : bibsamie
Vist : 618 gange
200 point
Dato : 02-08-12 13:53

Hvis nogen af jer får en skade på jeres bil udøvet af en Polsk registreret bil så slip aldrig modpartens bil førend i har fået betaling for skaden, dette er gældende såfremt i ikke har kaskoforsikring på bilen, så oplyser forsikringsselskabet at det er ens egen sag at få erstatning, og så er det lige meget om der er optaget politirapport modpartens forsikringsselskab nægter at betale for skaden HVIS de kan, når først modpartens bil har forladt landet er i formentlig fortabte.

Her selv oplevet det med en Polsk modpart, hvor der blev optaget politirapport.

Er der nogen her der har været ude for det samme senarie hører jeg gerne jeres udfald med dette.

mvh Per

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-08-12 17:36

En polsk idiot kørte ind i min bil.Jeg fik navn og nummer og navn på forsikringsselskab.Jeg havde ikke kasko. Skrev til det polske forsikringsselskab to gange, men fik aldrig noget svar.Så jeg måtte æde den regning selv.Måtte have ny forskærm,men skiftet den selv,så det blev ikke mere en nogen tusind med maling. Vi tilkaldte ikke politiet.
alimak

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-12 17:42

Alimak

jeg tilkaldte politiet i Holbæk først ville de ikke komme man da jeg oplyste nummeret på den polske Mercedes Sprinter kom de meget hurtigt med blå blink, åbenbart fordi de var intersseret i vognen det var åbenbart nogle polakker der var intresante i forbindelse med noget skrot tyveri, men jeg fik min rapport med navne og forsikringsselskab i Polen meg lige meget har det hjulpet til DD.

Per

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-08-12 18:16

Troede du var på temmelig god for med polakkerne Per!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-12 19:37

Når Politiet stopper udenlandske billister for ulovligheder, så er der kontant afregning,
netop på grund af, at de aldrig har mulighed for at inkassere bøder eller andet.
Kan de ikke betale, konfiskere eller tilbageholder de køretøjet på stedet.
Mener at Sverige og Norge er de eneste Politiet har samarbejde med.
Men set i bakspejlet, syntes jeg at Politiet burde have været flink nok,
til at oplyse dig om netop den fare for svindel, når de alligevel var der.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-12 19:49

Nu var det jo ikke nogle af mine folk vel!!!
de opfører sig ordentlig ligeså mine rumæner som er kommet til

mvh
Per

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-08-12 20:42

Jeg syntes du skulle sætte det ind under tip, -for det er da alletiders tip.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 02-08-12 20:58

Per, du lovede engang at komme med en forklaring, med hensyn til TV2, den har vi ikke set endnu.

Jes

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-08-12 21:33

Den lader vi så lige stå lidt.....

Betyder det, at hvis rumænere eller polakker der har tilknytning til dig og dit laver noget de ikke skal, sørger du naturligvis for at holde folk skadesløse. Nu bryder jeg mig slet slet ikke om at generalisere, menøhhh er netop de to folkeslag temmelig overrepræsenterede foran dommervagten, set i forhold hvor mange der er her. I særdeleshed er rumænerne åbenbart noget aktive.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-12 21:51

pabloj

hvis det stadig har din interesse så skal du snarest få en forklaring, men det er ikke så lige til det er jo en hel række tilfældigheder der spiller ind, men du skal nok få den under privaten.

Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-08-12 21:53

jeg står 100 % inde for de follk jeg bruger, derfor er blandt andet alle med dansk arbejdstilladelse.

Per

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-08-12 23:43

Det var en polsk Mercedes sprinter kassevogn der kørte ind i mig.
alimak