/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Opbevaring af campingvogn
Fra : Cænaro
Vist : 783 gange
20 point
Dato : 01-08-12 20:06

Hejsa.

Er der mon nogen her, som ved hvor man kan opbevare sin campingvogn billigt i vinterperioden?
Vi bor i Glostrup, så det må gerne være i nærheden.

Kommentar
Fra : amatør01

Dato : 01-08-12 20:43

google er din ven

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 01-08-12 23:40

Ja, søg google, der er masser af tilbud

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-08-12 08:37
Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 02-08-12 10:33

BOXIT har over hele landet

Kommentar
Fra : sigmatau

Dato : 03-09-12 09:31

Spørg på de nærmeste campingpladser, mange har vinteropbevaring. Vognen tager ingen skade af at stå ude, diverse hynder mv skal naturligvis ind.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 03-09-12 09:46

Da jeg begyndte for flere år siden med opbevaring af campingvogn, var jeg meget forsigtig og ville have den stående indendørs i en lade. Jeg har så senere forsøgt opbevaring i det fri og vognen lider ikke skade. Imidlertid er det meget vigtigt at der er gennemstrømning af luft i campingvognen. Det kan opnås ved, at man lader vinduerne stå i yderste position i mindst hver ende af campingvognen. Sammen med de øvrige ventilationsåbninger giver det tilstrækkelig luftgennemstrømning. Jeg kan anbefale at fjerne hynde m.m. hvilket jeg dog ikke selv har gjort i flere år og der har ikke været fugt eller skimmel på noget af det.
Så du kan bare finde en campingplads eller et hjørne af en mark til opbevaring.