/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dæktryk
Fra : elise
Vist : 2072 gange
50 point
Dato : 01-06-03 19:23

Hvad skal dæktrykket være på en PGO-45-scooter?
Jeg har hørt at det vist skal være ca. 40?
Vh Elise

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 01-06-03 21:49

på en PGO Doctor big skal det være For/Bag: 1,5/1,8 bar

Jeg ved ikke om det er det samme for dem alle
Jeg fandt det på denne side http://www.p-g-o.subnet.dk/_621836.html

hilsen Linkman

Kommentar
Fra : elise

Dato : 02-06-03 19:12

Tak for svaret - men hvad vil det sige i de andre tal - der er noget med ca. 40 - jeg har ikke så megen forstand på det?
Vh Elise

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 02-06-03 19:53

jeg ved ikke hvad det er for nogle 40 du har fået fat i der jeg kan ikke få det til at stemme med nogle at det måle enheder der er almindelig jeg har brugt en regnemaskine nederst på denne side http://www.powerpage.dk/regnemaskine.htm men hvis du tager ned til den lokale tank og fylder luft i dine dæk så vil der på manometeret på pumpen være bar og så er det bare at bruge den så skulle det passe

Hilsen Linkman