/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fifa 2003 Matchup
Fra : Hartless
Vist : 251 gange
140 point
Dato : 01-06-03 19:02

Nu må i komme igang.. Hjælp!!!

Der er jo et meget godt spil, Men jeg har et lille problem hvis jeg skal hoste et matchup-spil.. Så kan jeg ikke hoste, men kører jeg direct IP kan jeg godt..

Til info, så har jeg en Cisco router.

Nogle forslag til at løse problemet??

//Hartless

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 01-06-03 19:48

det er fordi der sidder en firewall i din router.

du skal finde ud af hvilke porte der skal åbnes også åbne dem ellers virker det ikke.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-06-03 20:23

Du skal åbne port 80

Kommentar
Fra : Hartless

Dato : 01-06-03 20:36

port 80, 8080, samt 2048 er åbnet, og det skulle være de porte den kører på.

Og problemet er der kun hvis det er Matchup game.
Det er ikke noget problem, hvis jeg kører den i Direct IP.

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 05:00

Hej!

Fuck! Det ved jeg ikke en skid om, men her er nu alligevel et svar!;)

Jeg TROR - et matchup spil - er det vi i "gamle dage" kaldte et two-player spil. Altså hvor du sidder 2 mand foran den SAMME computer og spiller mod hinanden. Hvis det er rigtigt - så kan du selvfølgelig ikke spille det over nettet! For når du spiller 2-player spil over nettet - så skal du bruge directIP (hvad det så end er??;) - har jeg ret?!?! Eller hvad betyder Match-up spil egentlig????

Hygge!

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 05:02

Hej (igen;)

Og forresten - den nemmeste måde at "hoste" (HOOOOOST!!;) et 2-player spil på - er at invitere din ven over til et slag bold! (eller hvad du nu har lyst til;) - Det var det vi "plejede" at gøre - da vi var børn;)

Hygge!