/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Panamahat til havsvømning
Fra : klemme2006
Vist : 416 gange
500 point
Dato : 31-07-12 22:12

Jeg holder meget af panamahatte, men de reagerer negativt på regn og kajakrul.
Skulle der være en derude, der ved hvor man kan få en panamahat af dette design:
http://www.1001panamahats.com/straw-hats/plastic-hat-adult-cattleman-P16252.html
men fremstillet af plastic ligesom denne cowboyhat:
http://www.ecvv.com/product/1021331.html

Jeg har haft en sådan cowboyfætter og den var rigtig god at bade med, men ikke så stilig som en panama.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-12 22:24

Ehm... i dit første link, står der den er af plastik, men du vil måske ikke handle over nettet?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 01-08-12 20:38

Vakst set, Nordsted1. Jeg har fået byttet om på linkene.
Det er en hat, der ser ud som denne http://www.ecvv.com/product/1021331.html, men i plastik, jeg søger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-12 23:20

Bare kald mig vaks, men prøv lige at tjekke dit sidte link

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 02-08-12 06:38

http://www.ecvv.com/product/1021331.html

Her er så linket uden komma.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-09-12 12:05

Citat
http://www.ecvv.com/product/1021331.html

This site has a poor reputation based on user ratings.
ecvv.com
View rating details and comments
Trustworthiness   Poor
Vendor reliability Poor
Privacy Poor
Child safety Poor

Åbenbart ikke så godt et link iflg. WOT

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-09-12 21:32
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-12 21:40

Pifo, kan man få sendt til DK, jeg synes kun det er til USA og Canada??

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-09-12 21:55

Det er et godt spørgsmål, Nordsted1, man må nok skrive og spørge:

"We are committed to providing the best customer service. Should you have any questions or comments you can reach us at sales@1001shops.com and we will get back you within one business day. "

Det ser i hvert ud til at fragten er inkluderet, når man køber i USA og Canada, men måske vil de gøre en undtagelse, hvis man spørger om salg til Europa?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 15-09-12 21:59

Hej pifo. Hatten du henviser til er den samme, som jeg bruger som eksempel i mit spørgsmål. Det er det helt rigtige materiale, men den skal være formet som en panamahat,

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-09-12 22:04

jamen, det har du da ret i, klemme2006. - nu går jeg i seng - jeg er TYDELIGT for træt!

Prøv at søge på hvid gangster hat i stedet?

God nat

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-09-12 23:06

Undskyld hvis jeg lige klemmer et lille spørgsmål ind her:
Hvad hulen skal man med hat når man svømmer på/i havet?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 15-09-12 23:10

Behovet er størst når jeg bader med ungerne, det indbærer en del soppen, og så når jeg ror. Jeg bryder mig ikke om at blive skoldet på næsen og i nakken. Men man kan sagtens svømme med hat, bedst brystsvømning med hovedet højt.

Kommentar
Fra : marken84