/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer efter virus.....
Fra : kaad1
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 01-06-03 18:38

Jeg har lige haft virus og har fået det væk...... men så når jeg starter pc'en op siger den den at den ikke kan finde filen system32......... Hvad skal jeg gøre...........................................

Kommentar
Fra : bobbels

Dato : 01-06-03 18:45

Vilket operativsystem körer du med

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 01-06-03 18:54

Hvordan har du fået virussen væk?

Det lyder som om den har fået lavet uorden i din windows.

mvh/HJP

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 01-06-03 19:31

System32 er ikke kun en fil men et helt bibliotek... Har du kørt scandisk eller diskdoctor? det kunne umiddelbart godt lyde som om at et "reperations" program har omdøbet din system32 mappe. Jeg ville anbefale dig at geninstallere windows eller, hvis det er w2k eller xp så lav en repair istedet for. Du kan muligvis finde mappen som førhen hed system32 og omdøbe den til at hedde system32 igen, men der er ingen garanti for dit windows vil virke optimalt herefter. Starter den windows? eller skriver den bare fejlmeddelelsen og så sker der ikke mere?

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 02-06-03 10:35

xp.......................... har lavet scandisk...................