/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Extern Seagate problemer
Fra : BerndJ
Vist : 449 gange
300 point
Dato : 28-07-12 12:59

Har en expansion portable drive Seagate PN 9SD2A-500 - SN 2GH4AX9Q - 250 GB. Efter at have brugt denne på min MAC som backup, kan den ikke bruges længere på min PC (Windows XP). Jeg har været på Seagate's hjemmeside for at finde løsningen, evt. downloade en driver eller opdatere en driver - desværre forgæves. Den virker stadigvæk fint på MACen. - Er der nogen som kan hjælpe mig til at få min Seagate til at fungere på PC'en igen???

Kommentar
Fra : voo

Dato : 28-07-12 14:39

Har du formateret den til windows?

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 28-07-12 14:58

Nej - hvordan gør jeg???

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 28-07-12 15:03

Jeg kan ikke se den eksterne harddisk i stifinder på Windows - kun på Macen. Hvovdan formaterer jege til Windows?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-07-12 16:15

Hvis du i MAC kan formatere til FAT 32 kan windows også se den.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 28-07-12 19:46

TAK Eyvind - det lykkes - tak for hjælpen!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-07-12 19:49

Selv tak - men hvis du formaterer i NTFS og Mac stadig kan se den, så er det bedre fordi Fat32 er begrænset til max 4 GB i hver mappe.