/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad sker der her?
Fra : o.v.n.
Vist : 727 gange
50 point
Dato : 27-07-12 16:13

Prøv at se billedet på Peecee: http://peecee.dk/upload/view/376872
og prøv så at fortælle hvad det er som sker her hos mig? Det er bjælken over kommentarfeltet jeg mener, den samme bjælke er over tekstfeltet nu hvor jeg stiller spørgsmålet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-12 16:16

Hedeslag, slet og ret, sluk øjeblikkeligt pc'en og tænd den først når det bliver regnvejr

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-07-12 16:31

Ja det er også varmt i dag.
Det er meget ler at få hedeslag.

vic200

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-07-12 16:51

De smileyer bare til dig i det gode vejr

ja, de er ikke her hos mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-12 17:12

Du skal bare bruge en ORDENTLIG browser

Bill laver nogen der er udmærkede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-12 17:22

Du har nok hentet noget skrammel på en fy-side.

Men jeg har også set nogle mærkelige Kandusider når jeg vil svare Oploade.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-12 18:34

Men jeg har også set nogle mærkelige Kandusider når jeg vil svare/oploade.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-07-12 19:06

Det er kvinderne her på kandu som sender solhilsner op til det nordjyske.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-12 19:45

@granner

synes nu mere det var vampyrerne der var flest af-de skal vel ikke forveksles med kandu kvinderne ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-12 20:03

Er der forskel.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-07-12 20:30

Så må det være JR der har sendt o.v.n. noget snavs.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-12 21:09

Citat
Det er kvinderne her på kandu som sender solhilsner op til det nordjyske
det mest sandsynlige svar i denne tråd
desværre ingen som kan forklare hvad der sker, altså ud over de humoristiske indslag
Citat
Du skal bare bruge en ORDENTLIG browser

Bill laver nogen der er udmærkede
Internet Explorer er ingen mulighed på Linux ikke engang under Wine som ellers kan køre exe filer på en Linux computer, jeg kan tilføje at det er når midlertidige filer er slettet og siden bliver læst korrekt ind når jeg har set nok på de mystiske smiley og trykker på F5, det kan så gentages når jeg går ind i et andet spørgsmål og de overflødige smiley forsvinder når siden genindlæses

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-07-12 21:40

Jeg har selv haft det problem men jeg ved ikke hvad jeg lavede så problemet blev løst. Men det er svært at indrømme at man lider af altzheimer light.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-07-12 10:11

Citat
Hvad sker der her?

Det samme tænker jeg....Jeg har til min ældre hp pc,trådløst tastatur og mus,med føler/modtager.
Musen gik i udu,for et stykke tid siden. Så fandt jeg en gammel mus,med kabel tilsluttede den.Det kører fint.
Så igår "himlede" min 12 år gammel Canon printer.Lukkede det hele ned,frakoblede printeren.Startede pc`en igen.Så virkede (kabel) musen pludseligt ikke.

Lukkede lortet igen....tilkoblede printeren....og...musen virker perfekt igen.

Hvad i himlens navn,har en printer og en mus (begge kablet) med hinanden at gøre.

M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-07-12 13:55

Det er bestemt varmen der driller.

Og så er jeg vist helbredt for alzheimer for lige pludselig kan jeg husle hvad jeg gjorde da jeg havde samme problem som o.v.n. Jeg blev så arrig at jeg skiftede brauser. Og genstartede. Og skiftede tilbage til den gamle brauser, og genstartede. Og så virkede det hele perfekt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-12 19:04

o.v.n. -> Skift ØJEBLIKLIGT ..til en anden Browser, Styresystem, PC, Internetudbyder, Mobiltelefon, Brødrister ..og hva' har vi?
*LOL* </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-12 22:55

Tak for svaret smuller54. tja hvorfor ikke jeg tror ikke at jeg kommer videre med en forklaring på fænomenet, spørgsmålet er i kategorien Kandu så måske teamet har læst med og ser om der er et eller andet som skal rettes på serveren, ellers må jeg nøjes med påstanden om at Firefox ikke er den bedste lige her på dette forum, for nogen tid siden blev serveren ellers grundig opdateret så der efter en indkørings periode ikke var synlig forskel på om man brugte den ene eller den anden browser