/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sang fra omkring 2005???
Fra : majapedersen85
Vist : 556 gange
235 point
Dato : 27-07-12 01:23

Hej

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.

jeg leder efter en sang fra omkring 2005

lidt i stil med safri duo (noget dance agtig)
der er noget med nogle trommer og bas og det meste af stykket går ud på at de synger step step step og så kan jeg bare ikke huske mere... ved den var ret kendt og aner simpelthen ikke hvem der lavede den så hvis nogen kan genkende dette så please hjææælp... har ledt efter så længe

ved det ikke er meget at gå efter men håber alligevel

beklager det lave point men har desværre ikke mere

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-07-12 05:54

Jeg kan ikke hjælpe dig, men det har intet med det lave point tal at gøre.
Her på kandu hjælper vi hinanden. Vi skal da ikke have en stor belønning for at hjælpe hinanden.

vic200

Kommentar
Fra : noha

Dato : 27-07-12 07:34

Jeg kender den godt, men jeg gider sgu ikke rigtigt give dig oplysningen, for kun 35 point

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-07-12 07:44

Kunne det måske være denne:

http://www.youtube.com/watch?v=MkAkskxdqV4

vic200

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-07-12 07:45

Citat
Jeg kender den godt, men jeg gider sgu ikke rigtigt give dig oplysningen, for kun 35 point

Ha ha noha - hvis du virkelig kender sangen, så skal du få 100 points af mig

Kommentar
Fra : majapedersen85

Dato : 27-07-12 16:56

Vic200: nej desværre, det var ikke den men tusind tak for forsøget

Noha: det der var yderst unødvendigt!

Kommentar
Fra : majapedersen85

Dato : 27-07-12 17:28

Så kom der lidt ekstra point på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-12 19:05

Jeg har ikke noget bud på, hvilken melodi det kan være, men når den var et hit, må du kunne finde den her

http://www.hitlisten.nu/

Kommentar
Fra : majapedersen85

Dato : 27-07-12 20:31

Har kigget derinde men under tracks, kan man kun gå tilbage til år 2007 :(

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-12 21:51

Du kan se hitlisterne helt tilbage til 2001, mange numre kan udelukkes på forhånd, resten kan du skriver navn og artist inde på youtube, og lytte dig frem til du finder den rigtige.

Du skal finde årstallet oppe i toppen der hvor der står - Album top 40, og find årstallet og tryk på opdater

Kommentar
Fra : Neneh

Dato : 02-10-12 21:13

er det mon lace-step to heaven ?