/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Top 10 brugere
Fra : mig-selv
Vist : 598 gange
20 point
Dato : 25-07-12 21:53

ved ikke om den er plaseret som i ønsker, men hvorfor er listen over kandus bedste brugere ikke opdateret, jeg kan se flere medlemmer der ligger i top, men ikke været her i flere år, og det kan undre mig.
Og jeg har kun de point jeg fik med, så kan jeg undre mig om der kommer flere, for så mister jeg lysten, hvis man skal besvare spørsmål for at få poing for at spørge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-12 22:19

Du er da en torsk

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 30 point
Dato : 25-07-12 22:30

torsk og torsk lol

Ledige point kan opnås på flere forskellige måder, som nævnt nedenfor.
1.En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

2.Bliv superbruger
Hvis du tilmelder dig som superbruger, vil du automatisk få tildelt 200 ledige point.

3.Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

4.Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder svaret til dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

og nogle af dem der ligger på toplisten under forskellige katagorier, har været sindsygt aktive i mange år, og derfor er de meget svære at hente, og vil derfor blive på listen i lang tid efter at de har været aktive..

Kommentar
Fra : poten

Dato : 25-07-12 22:39

Citat
nogle af dem der ligger på toplisten under forskellige katagorier, har været sindsygt aktive i mange år, og derfor er de meget svære at hente, og vil derfor blive på listen i lang tid efter at de har været aktive

Men det vil du aldrig opleve at komme på Jrn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-12 09:07

Tjaeh.. Jeg har været på kandu.dk i 10 år. De første 5 hver dag. I de sidste 5 sjældnere pga. afarbejdspres. Ofte er 'superbrugere' specialiceret indenfor bestemte kategorier, hvorfor de bliver 'topscorere i disse. Det 'skæpper' derfor godt i kassen og pynter dermed i det samlede regnskab.
i det samlede regnskab. Engang var der præmier hver måned i form af printere, brødrister og hva' har vi, senere kontante pengepræmier, hvilket gjorde vi brugere meget aktivr ...men også nogen gange lige lovlig kreative. Jeg savner nu ikke disse hedengangne tider, selvom de undertiden ku' være svært underholdende
<\MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-07-12 09:36

For min skyld kunne de godt anbringe pointsystemet der på kroppen hvor solen aldrig skinner.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-07-12 10:26

Bare behold status som "Almindelig bruger".Så er man ude over mange problemer.

Men indrømmet,det ser da løjerligt ud,at f.eks. vor kære Arne Jakopsen,stadigvæk er på listen.

M.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-07-12 15:29

Hvad hulen Molo er du levende endnu
Helt 10 år er det jo ikke--du er lidt af en nybegynder
Rart at nogle af de "gamle" ind imellem dukker op.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 26-07-12 16:25

Tak for svaret Melander.