/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
STORT te' løk' til Skingur :o)
Fra : CLAN
Vist : 397 gange
180 point
Dato : 01-06-03 17:53

Hej Christina
Stort te'løk med lodtrækningen og USB-dimsen... kom ikke og sig, at du ikke fik kamp til stregen
Kaster en stor buket i alle mulige farver ind i arenaen til dig
Vi tastes...
Søren / Clan

NB:
Nu er der nok nogen som undres over, først var den her, så var den væk, og nu er den her igen
Skyldes at dette "spørgsmål" var på vej ud, og siden der ikke havde været nogen kommentarer på det, så ka'ku jeg slette det... og bringe det øverst igen.

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 190 point
Dato : 01-06-03 18:43

Hej og tak! Er lige kommet hjem og blev glædeligt overrasket. Gad vide, om jeg så kan finde ud af at bruge dimsen!!!

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 01-06-03 19:07

Man undres sig over pointene i dette "spørgsmål" !!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 19:18

benkvist, så kan jeg fortælle dig at ram2 gav mango 250 points på hendes fødselsdag.. er det bedre da? Men go ahead.. svin mig til.. det kan være I får det bedre. Men tjek lige de gamle "månedens vindere" spørgsmål inden I kvæles i jeres sure opstød.

Ærgeligt at skulle blive ked af at have vundet en dims ved lodtrækning.

Get a life.

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 19:20

Kandu.dk Spørgsmål Point : 304

Fra : solgaard Send til en ven Dato : 01-04-03 12:43

Spørgsmål : "-----TILLYKKE UFFE29-----"

Hej uffe29

tillykke som vinder af månedens præmie..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 19:36

Hej Christina

Da jeg vandt månedens præmie, var der også en bruger, som fik ondt et vist sted.
Men spring op og fald ned på det.
Og HJERTELIGT TILLYKKE MED PRÆMIEN!
Den er dig vel undt - fordi den er velfortjent!!!

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 01-06-03 19:47

Det har INTET med hvem der giver hvem hvad hvorfor... Det er et spørgsmål om at systemet ødelægges.

At fjolset foran dig på motorvejen kører for stærkt (og handler forkert) det giver ikke dig lov til at køre for stærkt.

Kære lille du, det er et spørgsmål om MORAL - og er det eneste du kan have det i at "det gjorde xxx også" så har du for mig at se ingen moral...

Jeg har ikke tjekket dine svar og dine spørgsmål - og som du kan se, så er det CLAN's uddeling her det er galt med (læs: som jeg ikke bryder mig om) - at du er enig med CLAN (det er du jo åbentbart efter som du forsvarer "spørgsmålet") så er der ikke nogen "undskyldning". Det er blot den evindelige "bytte point mellem venner" - og det kan under ingen omstændigheder være rimeligt - selvfølgelig heller ikke mellem andre.

CLAN kunne med lige så stor effekt have ønsket dig tillykke med "1 point" - så var der INGEN der havde fået ondt i rø.en. Og så måske lige have placeret den i "Smalltalk" hvor den hører til.

mvh

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-06-03 19:53

Hej Christina
Netop det, at man kan bruge sine point til vise sin anerkendelse af andres præstationer, er for mig stort set den eneste grund til at opretholde pointsystemet.
Men misundelsens brød er jo bittert, så trøst Dig. Det er ikke Dig der må døje med den sure smag i munden.
Stort tillykke herfra.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-03 20:06

Uhuuuu - jeg vandt ikke, men et snøftet tillykke skal du alligevel ha'
Eyvind.
PS. Vi skal nok, snøft, hjælpe dig med at bruge den, hvis vi kan.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 20:07

tak rellom og rudolf!

Har brug for lidt opbakning, så det er rart I er her!!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 20:13

tak eyvind.. jeg stiller nok et spørgsmål om dens brug når den engang ankommer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 20:16

tjaaa, men æhhh 64 mb, er det ikke lige i under kanten.......

huiiii en kakaofugl--------------------->>

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 01-06-03 20:20

er det blevet til en hyggeklub med uddeling af "gratis" points??
jeg undrer mig bare. Det er ved at minde om de gamle "zonker-dage"
Bare et surt opstød fra mig.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 20:29

søren.. kan du ikke give de skide 180 points til benkvist, jeg er ved at være TRÆT af det her vrøvleri.

Eller lad spørgsmålet stå åbent forever.

for i hede hule... 180 points. Har lige været inde at kigge på rams historik... hvordan kan een der har fået over 1000 point i et spørgsmål der hedder "keder mig lidt" overhovedet tillade sig at fare sådan op? I guder.....

Christina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-03 20:33

Så så Christina - er du træt siden du ikke kan gennemskue en provokatør.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 20:38

ja...

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 01-06-03 20:44

Hej,
Og tillykke skingur,
Pointsnak nu igen...........
Lad dog for hel.... folk bytte de points de har lyst til, 180, 250, eller mere, kan da ikke rage andre, medmindre man selv har lyst til, at få fingerne i disse points. Kog dog lige pisset ned, og hold det derefter for jer selv. Hvis jeg eks.v har lyst til, at gi` en bruger ekstra points for en kommentar eller svar, er det sgu da op til migselv. Der er da ikke nogen der skal blande sig i mine points og hvordan jeg vælger at fordele dem, det må da være min egen hovedpine, i skal heller ikke blande jer i min økonomi vel???? (NEJ)

Men OK, ondt i røven er ved at blive en folkesygdom her (bare la` min røv være i fred)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 01-06-03 20:51

Kære Christina

Jeg vil også ønske dig tillykke med "dimsen". Jeg har selv 2 stk. og bruger dem flittigt, da de jo har afløst disketten. Endnu engang "ET HJERTELIGT TILLYKKE FRA MIG"

Med kærlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-06-03 20:52

tak

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 01-06-03 22:33

også et tillykke fra mig selv om jeg ikke kende dig men en skulle jo vinner så det var lige det jeg ville sige

med mvh psx

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 02-06-03 03:19

Nej tak !!

Jeg ønsker IKKE point for et indlæg som dette.

De point jeg får vil jeg have for at BESVARE ET SPØRGSMÅL

Så får jeg dem, beder jeg Kandu fjerne dem igen fra min "konto".

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 07:17

Novra fa'lavra... sikken en omgang røre i andedammen for sølle 180 points
Næææhhh nej Christina de bliver hverken stående, eller flyttet til nogen som helst anden - sådan er 'det bare!
Det er dine points, points som jeg SELV har optjent... og som jeg forhåbentligt SELV kan bruge, som JEG ønsker det.
Her ment som et tillykke for din indsats, fair fight og alt det arbejde som nu er involveret i at vinde. Jeg ku' da godt ha' valgt at bruge 1 point, og sat det under "Smaltalk", men nu valgte jeg altså 180 (bliver folk sure fordi jeg kommer med en buket blomster til 180 kr. hvis de selv tropper op med en fra Statoil til 25,- ??). Jeg valget også Kandu frem for Smaltalk, da det efter min opfattelse er/var på Kandu du vandt... (rigtigt eller forkert).
Helt ærligt... hvor stramme sko har folk på? Var der ikke også engang, en eller anden der skrev "Rønnebærene er sure".

--> Mr. Bonestick! som svar på dit spørgsmål! De 180 stammer skam bare fra en afrunding af MINE points, og som du selv skriver i din profil, ja så er livet forunderligt!
Points er altså ikke det eneste saliggørende herinde (ikke for mig).
Nu er alt jo relativt, men jo mere du laver herinde, jo mere har du i "banken" (et gælder også i det virkelige liv), men hvis du vil springe over hvor gærdet er lavest, så kan jeg da henvise dig til http://www.kandu.dk/dk/spg/16355
[citat]
Hvordan laver man en lille forening som kan bytte point til superpoint med hinanden, uden at skulle deltage i den massive mudderkastning der foregår her.
Ps. Superpoints modtages med tak.(Da jeg også gerne vil vinde en præmie.)
[/code]

Jeg kan KUN glædes over dem, som også har ønsket dig tillykke på denne streng. Misundelse er nok noget af det mest destruktive og selvudslettende her i livet.

Så må jeg vist hellere slutte, og her kommer ham kineseren igen
[citat]
Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting.
[/code]

Christina... Tillykke med det, vi tastes
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 07:26

Tak for svaret skingur. Nu får du 5 stjerner... bare for at provokere

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-06-03 11:59

Takker søren! Synes godt nok det her har antaget helt horrible dimensioner og jeg undres over at folk ikke køber sko, de kan passe!!!!

Tror det munder ud i, at jeg ikke har været her så længe og så skal jeg ihvertfald bare ikke komme og rende med månedens præmie!!! Tænk hvis det var en helt ny, der havde vundet.. principielt foregår det her jo ved lodtrækning, så det er en mulighed!

Jeg begriber ikke, at der er grund til at kaste sig frådende over mig.. har lige siddet og kigget på såvel tips som de svar, der bliver givet under seneste... jamen de fleste er til at lukke op og fækaliere i, så hvorfor hulen får jeg sådan på puklen for mine aldeles udemærkede svar??? (Nå ja... tippene er for så vidt ok, men mange af dem har været bragt før!! Og nogle af dem er bare.. ja! Hvis man ikke har noget godt at sige skal man holde sin kæft, så det gør jeg!)

Jeg overvejer at kontakte kandu, for når det at jeg vinder kan få folk væltet ud af træskoene på den måde, er der jo et eller andet grundlæggende galt med systemet. Jeg bryder mig sgu ikke om at blive beskyldt for alt til snyderi til manglende moral!!!!!

Den nye tråd ang. pointdeling viser jo med al tydelighed, at stedet her pt sucks så meget i nogens øjne, at de skulle finde en anden legeplads. Jeg er udemærket godt klar over at den er møntet på os og de her skide 180 points. Men du gode, hvis folk tror det er de points der afgør næste måneds præmie, har de altså misforstået noget godt og grundigt!

De mennesker, der flyver i flint nu, er ikke de samme som skældte ud over lillemigs gratis uddeling af jeg ved ikke hvor mange gange 200 points. Det er heller ikke dem, der reagerer når der pludselig er 500- 1000 points på spil over et eller andet stupidt.

Og eftersom mine svar er til glæde for dem, der har valgt dem, kan det jo ligesom heller ikke være mig, der er et reelt problem. Problemet er misundelse, jantelov, klemmende sko, sure rønnebær og almindelig dårlig opførsel.

Godt det er sommer. Så kan man sidde ude og hygge sig istedet for at være muret inde sammen med sin computer her langt fanden i vold ude på landet!

Jeg er simpelthen så skidehamrende træt af at jeg ikke er i stand til at glæde mig over at have vundet en dims ved lodtrækning. Det kan ram og hans venner så glæde sig over.

Tak til alle dem der har ønsket tillykke. Godt jeg har fået mine egne venner herinde!

Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-06-03 12:21

Ak ja... og livet gik sin gang i Lidenlund Som du er inde på... godt det er blevet sommer. Glæder mig virkeligt til at komme hjem d. 12, det eneste skår i glæden er endnu et kursus i Aberdeen fra 15/6 - 20/6
Hvad angår alt det her point-skrammel, så kig evt. forbi http://www.kandu.dk/dk/spg/16355 det er svært at holde munden (tastaturet) lukket, og jeg har da også indført min lille "note" heri.
[citat]
Hejsa Med fare for liv og lemmer
Spørgsmål: Hvad er I her for?
* For points.
* For at vinde lodtrækningen.
* For at hjælpe andre.
Hvis I er her for det sidste... så betyder alt det point-fis jo ikke en meter.
Lad den/dem der går op i points køre deres løb, lave en kaffeklub eller hvad ved jeg. Det vigtigste må da være, at et ordentligt svar kommer frem til spørgeren - så kan alt det andet (for mig) være ligegyldigt... at jeg så har været heldig, og fået points for mine svar + vundet en enkelt gang, ja det er da bare en ekstra bonus. Mere hellig skal jeg heller ikke prøve på at gøre mig selv til. Det er da rart hvis det sker
Hvad jeg så bruger mine points til, det er i og for sig uvedkommende for alle andre. Det er jo mine points... ikke andres. Der er jo ikke nogen som holder sig tilbage, når en eller anden på bruger på Kandu.dk får sure opstød, ønsker at kvitte uddeler alle sine points i portioner af 500... her går det vældigt med at "være med på vognen"... ingen snik snak eller brokken over det.
Hvem som så skal bestemme dit og dat i politistaten "det åbne forum på Kandu"? Det er meget let at besvare, det er ikke DIG, heller ikke MIG, men derimod KANDU.DK, det er deres hjemmeside, ikke VORES... vi er bare gæster - husk det!
OK! Kandu.dk var her slet ikke uden alle os brokhoveder og "ku' undvære hovedet" folk, men det er stadigvæk deres webside og deres regler, vi må indordne os under.

Tjahhh! Det var bare lige det (ku' slet ikke la' vær), jeg lærer pokker ta' mig aldrig at holde kaje
Søren

NB: Nu kommer der vel snart en Kakaofugl forbi...
[/code]

Hvis vi vil brokke... så har Rfou oprettet en lille streng på http://www.kandu.dk/dk/spg/16342 (den er nu meget sjov)

Ellers er der vel kun ønsket om en fortsat god dag til alle (også brokkerne) tilbage... hygge
Søren