/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er kandu ferielukket?
Fra : 3773
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 23-07-12 07:41

Det ser lidt sådan ud. En vis herre, med klovnehår, rødt tørklæde og utallige blacklistede profiler har nu hærget ganske længe. Så har hele tiiiimet taget færgen til Polen, eller hvad?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-07-12 07:58

Citat
Ferielukket

Ja det tror jeg, nu har idioten JR da fået oprettet 15 spørgsmål på en uge, det er 15 for meget!

Og nu har han da BL mig fordi jeg har fortalt lidt sandheder om ham

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-07-12 08:55

Citat
Og nu har han da BL mig fordi jeg har fortalt lidt sandheder om ham

At du kan finde på det Klaudi - den rare mand

Kommentar
Fra : netop

Dato : 23-07-12 12:10

Har lige erfaret at min profil også er blevet blacklistet...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-07-12 15:10

Det var på tide.

Kandu er en underlig ting i øjeblikket, jeg er ikke ret meget på Kandu for tiden. Her er for kedeæigt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-07-12 17:17

Helt ferie lukket har de så ikke, klovnen med den røde klud er blevet BL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-12 17:32

Citat
klovnen med den røde klud er blevet BL

Det hjælper desværre ikke - der kommer 2 nye profiler PR. DAG - og altid lige efter hinanden

Ingen skal bilde mig ind at præcis 2 nye "brugere" finder Kandu på samme tid....

Så deres "nye" loginsystem fungerer vist ikke lige som de havde tænkt sig....

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-07-12 17:40

Citat
Helt ferie lukket har de så ikke, klovnen med den røde klud er blevet BL

Hvilken en af dem eller flere måske?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 500 point
Dato : 23-07-12 18:04

Citat
Så deres "nye" loginsystem fungerer vist ikke lige som de havde tænkt sig.

Det "nye" er at kandu for lang tid siden gik tilbage til det "gamle" system, da de havde for meget bøvl med mobilnumre.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 23-07-12 19:05

Tak for svaret ans. Så er det derfor JR kan blive ved med at logge ind. Nu er vi så klart over at han er bims i middelsvær grad, men han er sgu da nem at plotte.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-07-12 19:10

Og der kommer stadig MÆRKELIGE og gamle profiler op
der spørger_________lige dumt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-12 19:20

Selv tak nyd en, mens den er der.

Citat
4. Fjernelse af SMS kode ved oprettelse af brugere, da dette gav for meget forvirring.

http://www.kandu.dk/spg159307.aspx