/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ser i udsendelsen fra Utøya ?
Fra : zoriny
Vist : 716 gange
13 point
Dato : 22-07-12 14:48

Tænk, det er ét år siden, synes det "var i går" ...

Tragedien på Utøya i Norge ...

Har lige hørt en god tale af vor statsminister ...

Lige nu spiller Mikael Wiehe ...

Spørgsmål til dig : Ser du udsendelsen ?

Og hvad er i øvrigt din kommentar til tragedien i Norge, for ét år siden ?

Zoriny

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 15:09
Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 13 point
Dato : 22-07-12 16:21

En tragedie af de større - idioten der gjorde det skulle i spjældet og nøglen smides væk,
måske skulle han kun havde mad hver anden dag, han kan ikke være helt "gennembagt".

Men måske det er en anden device vi skal have frem, "der er ikke langt fra geni til galning".

Og at det skulle gå ud over så unge mennesker er helt uforståeligt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-07-12 17:21

Det eneste han (pistolmanden) vil er er at få opmærksomhed. Og hurra, det sørger medierne for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-12 18:56

Medierne er ligeglade med hvad der er rødt og hvidt, godt eller dårligt .......... bare det er noget de kan gnaske i, og bruge til at sælge sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 20:41

Tak for svaret Klatterup !

+ I andre deltagere ...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-07-12 21:23

Jeg tror ikke alle har behov for at rippe op i gamle sår.Lad folk sørge på sin egen måde.Alle trænger ikke en offentlig sørgedag.
alimak

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 22:17

Hvad mener du, som Nordmand, om dagen, alimak ?

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 23-07-12 16:52

Hej zoriny.

Selv tak.

Hav en god sommer alle sammen, den skulle være der i denne uge.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-07-12 18:03

Næsten alle Nordmænd kender nogen, eller ved om nogen der blev dræbt eller skudt.Mange synes nok at det er fint at de bliver hædret med denne dagen. Men mange synes nok også at nu er det nok. Det går ikke en dag uden at det står noget om 22/7 i avisen eller på tv.
Jeg personlig vil at man skal tie alt om 22/7 og om Anders Behring Breivik. Det er som granner01 siger, Det eneste han vil, det er og få opmærksomhed. Og det får han. Desværre
alimak