/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Spilanmodninger fra Facebook
Fra : bjarnebr
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 22-07-12 12:02

Hvordan blokerer jeg for alle de anmodninger som mine venner sender mig om at deltage i et eller andet opskurt spil via Facebook?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-07-12 12:14

Disse spil anmodninger er en plage, men hvordan man slipper for dem er et godt ?
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 12:16

Klik på den lille pil til højre for Startside i toppen af siden
klik så på privat indstillinger, rul ned til sidste punkt på siden,
klik på Administrer blokering,
vælg 3 punkt Bloker app-invitationer og/eller Blokér applikationer

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-07-12 12:42

Så mangler jeg bare at finde ud af at blokere for alle venneanmodninger, det glemte jeg at skrive i spørgsmålet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 12:50

samme sted

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-07-12 13:08

Hej Klaudi
Jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan blokere for venneanmodninger, men kan tilsyneladende kun vælge alle eller venners venner.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 13:11

Denne!?

Bloker invitationer til begivenheder
Når du blokerer invitationer til begivenheder fra en person, ignoreres fremtidige anmodninger i forbindelse med begivenheder fra den ven automatisk.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 13:13

Glem den sidste, så nu du skrev Venneanmodninger

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-12 13:16

How to disable friend requests on facebook?
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110120120249AAK1LWs

Kommentar
Fra : Malaga080129

Dato : 22-07-12 13:21

Det nemmeste er at åbne anmodningen med ét klik. Tryk på Vis i App-center. Nederst til højre i det nye vindue står der Bloker. Tryk på den og det er klaret.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-07-12 13:22

Citat
kan tilsyneladende kun vælge alle eller venners venner.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-07-12 13:31

Tak for svaret Klaudi.
Jeg kan ikke blive ved med at udvide spørgsmålet så derfor aksepterer jeg hermed dit svar og stillet et spørgsmål i en ny tråd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 13:33

velbekomme og ok