/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Histrorens største politiske forbryder
Fra : zoriny
Vist : 467 gange
13 point
Dato : 22-07-12 11:51

Hvem er, efter din mening, historiens største politiske forbryder ?

Hvorfor er vedkommende så det ?

Personer, som har været ondskabsfulde i fredstid og krigstid ...

Med Venlig Hilsen + God Søndag til jer ...

Zoriny

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-07-12 12:02

Taler vi om de sidste 100 år har Stalin 1. pladsen.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-07-12 12:11

Her får han,- Stalin - vist mange konkurrenter.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 12:23

Den største idiot er ham her(JR)!
http://gratisupload.dk/vis_billede/682829/

pt. kendt som zoriny!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-07-12 12:27

Aj, Stalins ca 20 mio er kun det halve af Maos

http://necrometrics.com/20c5m.htm

Men hvilken målestok skal vi bruge?

Er det dødslejre og henrettelser, er det dårlig politik der skabte hungerkatastrofer, er det krige, hvad tæller (mest?).

Fx lykkedes det den belgiske kong Leopold II at misbruge Congo (som var hans private koloni) i et omfang, så landet , der inden hans regime havde 20-30 mio indbyggere, sluttede med ca 8 mio, det er da en større præstation end at få slået 20 mio russere eller 40 mio kinesere ihjel, de to sidstnævnte lande havde mange flere indbyggere at gøre" godt" med!

Så jeg stemmer på Leopold II.

Kommentar
Fra : PeterTheisen

Dato : 22-07-12 12:33

Anders Behring Breivik.

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 13:21

Der bruges ikke nogen målestok ...

"Kun" jeres personlige vurdering ...

For kan man grad-måle ondskab ?

Og ...

Noget, som nogen, finder ondt, ja det finder andre måske godt ?

Eks. udryddelse af jøder og muslimer og kristne og armenier og og og ... ... ...

Klaudi - det du kommer med er en "Fake" profil !!!!
Skrevet den "kloge" "Drilleren",
som er "for viderekommende", for at sige det mildt.

Han er stor-slem !!!

Næsten værre end Klumme og Krumme, som var "konge" på Kandu.dk i sin tid.

Jo - han er værre, for han chikanerer alle og enhver på den mest perverse måde.
"Drilleren" - Søg selv på ham på Internettet.

Ja, jeg har prøvet at "gå i clinch" med ham. Et modbydeligt svin.

Er du fan af ham, Klaudi ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-07-12 14:16

OK, så har jeg ham, den navnløse kæltring som opfandt Jahve, gud, Allah, den uhellige treenighed, og kæltringens mange rige proselytter!

Den overtro har kostet flere liv end alle diktatorer tilsammen, og, utroligt nok, det bliver sgu ved

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 14:35

Klaudi er en medløber, som holder af "den stærke mand" - sådan var han, da jeg "diskuterede" med Klumme/Krumme og han er, åbenbart også fan af "Drilleren" -

Klaudi er sq en sølle stakkel, en "stikker" og en medløber, som holder med "den stærke mand" - Føj for pokker. Skam dig, Klaudi !

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-07-12 16:23

Præstestanden....de' skide ondskabsfulde, hvis man springer en kirkegang over

Tjomse

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-07-12 19:05

Set ud fra hvor mange han fik slået ihjel, i forhold til landets størrelse, er der vist ikke mange der overgår Pol Pot, 2 millioner døde.

Men ellers, målet i ren ondskab, og forbrydelser over hele jorden, er der ingen der overgår Hitler.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-07-12 19:36

Religion bærer uden diskution førsteprisen--basta

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 20:38

Nåh men tak til alle ...

Selv til -Klaudi-

En klaphat, en stikker, en sølle person ...

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 20:39

Lukker af i morgen ...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-07-12 21:02

Pol Pot klarede kun at få dræbt ca 1/4 af Cambodias befolkning (2 ud af 8 mio), mens Leopold II af Belgien klarede at udrydde mindst 40 % af befolkningen i Congo (12 ud af 20-30 mio), men han var selvf også konge

Men stadigvæk, dem der virkelig har blod på hænderne er præsteskaberne for div. fantasifostre!

Bare et eksempel, hvis Allah, eller Muhammed, var alvidende, som muslimerne sikkert tror, havde de lagt ramadanen fast på forårs- eller efterårsjævndøgn!

Tænk bare på hvad der ville ske, hvis grønlænderne blev omvendt til muslimer, de ville uddø første gang ramadanen lå i sommerperioden, 1 måned uden mad er der vist ikke mange der overlever, og slet ikke børnene!

Pyt, amerikanerne ville sikkert hellere end gerne købe Grønland af os for 24$ eller deromkring.

Kan nogen af jer huske den gamle tegneserie, troldkarlen Kogle, hvor der er en fordrukken hofnar, Hyr?

Hyr kommer ind på en bar, (det gjorde han tit), bartenderen er indianer med fjer i nakken, Hyr bestiller en tredobbelt Manhattan, bartenderen "Det bliver lige 72 $, blegansigt!"

Samme Hyr, som I måske fornemmer jeg føler et vist ånds?fællesskab med, kommer ind på en bar, bestiller 5 glas gin og et glas vand. En gæst spørger bartenderen, hvad det drejer sig om, "Det er hans form for russisk roullette".

Nu må jeg vist hellere indstille skydningen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 21:19

Rudolph har snart fået lukket samtlige computere i nærheden aFFF Storkøbenhavn,
de er IP-BANNED aFFF de der slemme slemme Moderatorer, og det er bestemt ikke Rudolph´s skyld,
næhhhh nej, det er alle de andre der er for DUMME og GRIMME… HAR HAR HAR
http://drilleren.files.wordpress.com/2011/11/tumpe.jpg

Kilde:
http://drilleren.wordpress.com/2011/11/11/det-er-farligt-at-blogge-nu-med-personfolsomme-billeder/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-07-12 21:42

Jeg mener mener klart Stalin, den lille nar (160 cm høj) er den største diktator og morder, der har levet på guds grønne jord. Stalin ekspederede 45 millioner mennesker.
Her mangler Hitler ca. 9 millioner for at slå den rekord.

Mvh.
Ymmot

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-07-12 21:44

Undskyld jeg stammer. Det gør jeg altid når jeg skriver om Stalin.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-07-12 21:50

Ymmot du må vist skifte dit nick til et palindrom, fx

YmmotommY

enafdemderredmedfane er sikkert for langt til KandudnaK

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 21:51

Klaudi - Som jeg siger, så er "Drilleren" et perverst svin, som fordrejer folks ord, laver om på hvad de har sagt. Laver indlæg i andre folks navn.

Han har ringet til mig og truet mig flere gange det svin.

Han er ikke normal, men en psykopat, som sviner mange folk til på det groveste.

Men du er, åbenbart, en stor fan af "Drilleren", Klaudi - lige som du rendte i røven på Klumme/Krummen, når han hånede andre "svage" personen.

Hold da kæft hvor er du en sølle person, Klaudi !

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 21:55

Det næste du gør, usle Klaudi, er vel at blokerer dette indlæg med smilieys, som du har gjort før, feje hund ...

Du er vel nok en undermåler ....

Hvad kan du ellers finde på af kujon-agtige ting ?

... Lille Klaudi ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 21:59

Du kan kalde mig hvad du vil, bare ikke stikker!

Du er squ da en opblæst narrøv som tilsyneladende er stukket af fra den lukkede afdeling!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 22:02

Citat
Han har ringet til mig og truet mig flere gange det svin.

Det forstår jeg godt, du har jo truet med at "nakke" ham!!

Citat
Han er ikke normal, men en psykopat, som sviner mange folk til på det groveste.

Han er da mere normal end dig din

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 22:04

Svært at sige hvem der er værst af disse stor-forbrydere, ikke ?

For hvordan kan man gradbøje ondskab ?

Selv synes jeg det er Hitler - Selv om hans regime ikke har slået så mange ihjel som Stalin og Mao.

Men det skyldes nok, at jeg har mere eller mindre historisk - uheldige relationer til Tyskland.

Kender et par stykker, som måtte flyte fra Tyskland, som forfulgte og andet ...

Men jeg synes ikke om Stalin eller Mao eller Leopold II eller Pol Pot eller Anders Behring Breivik af dén grund ...

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 22:06

Jeg kan ikke "nakke" ham "Drilleren" ...

Jeg skrev : "Bare der var nogen, som ville nakke Drilleren" i et indlæg, hvor svinet rigtigt rullede sig ud overfor sagesløse mennesker.

Det er ikke det samme ...

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 22:11

Du er da en slem stikker, Klaudi ...

Du kommer med påstande om hvor mange profiler jeg har haft i hver et indlæg jeg laver,'
og nu kommer du med et billede og indlæg fra et andet forum, skrevet af "Drilleren" -
En Fake profil. Hvor har du den fra ?

Kender du "Drilleren" personligt ?

Er det ikke at være stikker, så ved jeg ikke hvad det er.

OK - du får nok ikke penge for det, eller gør du ?

Men en stikker det er du da !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-07-12 22:28

Citat
Du kommer med påstande om hvor mange profiler jeg har haft i hver et indlæg jeg laver

Det er ikke påstande, du HAR lavet over 184 profiler de sidste par år

Citat
og nu kommer du med et billede og indlæg fra et andet forum, skrevet af "Drilleren" -
En Fake profil. Hvor har du den fra ?

Hvor tror du! IDIOT

Citat
Kender du "Drilleren" personligt ?

Det kan man ik' sige!

Citat
Er det ikke at være stikker, så ved jeg ikke hvad det er.

Nej...

Citat
OK - du får nok ikke penge for det, eller gør du ?

Nej...

Citat
Men en stikker det er du da !

NEJ...

Men du er en Kæmpe IDIOT

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-07-12 22:54

Vi mennesker gør os vel som regel umage for at vide vores bedste side frem til omverdenen.

I verden, unplugged, er det som regel ikke så svært at gennemskue folk, deres (vores) mimik, gestik, fordrejninger, løgne er ret nemme at aflæse, når man sidder ansigt til ansigt i real-time.

På nettet, hvor man ikke har alle de live-informationer, som vi gennem millioner af år er trænet i at forstå, og hvor folk kan google sig frem til noget der virker "klogt", er det MEGET nemmere at gemme sig bag Potemkin-kulisser.

Venner, det ER vilkårene!

Så hvad rager det mig (og burde rage andre??), hvem hvem er, hvad de udgiver sig for at være, om de har 87 profiler, så længe det de skriver er nogenlunde relevant/interessant, i modsat fald kan man jo bare lade være at deltage?

Zoriny har stillet et spm., en del (som jeg heller ikke ved noget om) har bidraget, næppe fordi de har specielle varme følelser for Zoriny, men (nu griber jeg i egen barm, det er sjovere at gribe i andres) fordi vi synes det er sjovt, interessant, vi alligevel spilder vores liv.............

Om Zoriny er en person, der skifter identitet hver gang han møder en telefonboks (de må snart på rødlisten) eller ej er i den forbindelse ligegyldigt!

A propos, jeg er ikke Peter Theisen, eller for den sags skyld det omvendte (tror jeg nok), men den dukker også op ind i mellem, igen, jeg forholder mig til spm jeg synes det er værd at forholde sig til, afsenderen er ligegyldig (i den sammenhæng)

Eller, for at være klar i spyttet, hvis I skal slås her, kan I så ikke gå udenfor?

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 23:16

Jeg annullerer dette + Blacklister Klaudi - Det er sq for tåbeligt ...

Annuller spørgsmålet
Fra : zoriny

Dato : 22-07-12 23:18

Gider ikke diskuterer med Klaudi om ting, som ikke er relevante for spørgsmålet !!!

Nu har jeg, mod min vilje, blacklistet Klaudi og hans to profiler ...