/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
køb af bærbar
Fra : Broderpivert
Vist : 531 gange
300 point
Dato : 22-07-12 09:41

Hej Allesammen

Står og skal købe en bærbar computer, men har lidt svært ved at finde ud af hvilken en det skal være. Derfor håber jeg i kan fortælle mig hvad forskellen på de 3 bærbar er, når vi snakke processor og grafik kort. Det skal være en man kan spille de aller nyeste spil på i høj opløsning uden problemer. hvilken en bør jeg vælge, og hvorfor???

http://www.computersalg.dk/produkt/658012?varenummer=658012&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=471257
Man kan altid smide 4 GB ram mere i lenovo til en ok pris.

https://shop.sony.dk/shop/ipc/viewFullSpecEnh/%28xcm=PCM_b2ccrmstandard&layout=27_184_169_151&uiarea=1%29/.do

Håber i kan fortælle hvad jeg bør vælge og hvad forskellen er

PÅ forhånd tak

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 160 point
Dato : 22-07-12 09:56

hvis det er de sidste nye spil uden problemer så er dit problem at du kigger med tegnepungen ingen af de 2 som du har fundet kan anbefales til de sidste nye spil

du skal lægge 2-4000 kr oven i din pris

lenove for lidt ram og grafikkort
computersalg grafikkort

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 22-07-12 12:38

Heller ikke den fra shop.sony.dk?
Hvad skal man så vælge hvis prisen skal være imellem 6500-8300?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-07-12 14:46

Jeg købte en HP pavilion i foråret, et rigtigt godt køb efter kloge råd, men
mine rådgivere mente at alternativet, en ipad var for stort et spring for mig,

det er det ikke, jeg har nu købt min første ipad og bruger næsten ikke mine PC er mere,
så afhængig af hvad du skal bruge den til?

Køb en ipad i stedet...

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 22-07-12 15:09

Som jeg skriver er det til at spille på. Så en Ipad ville ikke kunne bruges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-12 18:43

Citat
Som jeg skriver er det til at spille på.

så er det IKKE en bærbar du skal have

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 22-07-12 22:17

nej desværre ikke. Hvad skal man vælge hvis man tager en sony vaio?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-07-12 00:57
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-07-12 10:19

Der er mange spil på min ipad,

vort barnebarn har indlagt adskillige icons med spil på den,
og når han er her, er det svært at få lavet noget andet, mere fornuftigt...

Ikke fordi jeg har fortrudt købet af min sidste bærbare,
men det er nu lettere og hurigere med en ipad...

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 24-07-12 18:02

Har kigget på denne model. Kan den spille de nye spil, uden problemer?
Og er procesor og grafik godt i denne model?
http://www.happii.dk/product.aspx?uid=302738&prodid=467298

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 25-07-12 22:35

Tak for svaret rotw.