/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Nytår
Fra : nomore
Vist : 561 gange
11 point
Dato : 21-07-12 20:41

Hvordan fejres det - af diverse jægere.
Render i rundt på en mark - forhåbentlig naboéns
og KNALDER LØS
-----
Køber i krudt i udlandet og fyrer det af / og i så fald med hvad..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-07-12 23:13

Fejrer hvad????????????????

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 21-07-12 23:31

Nååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh - Nytårsaften!!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-07-12 13:27

Hvordan jægere fejrer nytår? Nu kan jeg kun tale for mig selv.

Jo ser du, nomore. Konen og jeg vågner nytårsaftensdag ved 8 - 8.30 tiden, allerede dér starter knalderiet - 2 gange endda. Så støvsuger vi hele huset og får lidt middagsmad, og så skal der knaldes igen - 1 til 2 gange - alt efter hvad stand raketten er i.
Ved 15 tiden om eftermiddagen ...så'en ca..... spørger hun, om hun må se det blå lyn i aktion - og så får vi atter et knald. Nå vi så har spist til aftens - og kaffen er drukket, vil hun se sol måner og stjerner - atter bliver der knaldet. Kl. 24 finder jeg den store raket frem, så kan jeg den onde rasme love dig for, at der bliver knaldet...

Henad ved 03 tiden smutter vi i seng - og sover.

Mvh
Tommy.