/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
www.arkivalieronline.dk
Fra : frieda
Vist : 912 gange
100 point
Dato : 21-07-12 16:12

Kan I heller ikke komme ind på Arkivalieronline i dag?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 21-07-12 16:16

Nej, får fejl:

A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: TCP Provider, error: 0 - No connection could be made because the target machine actively refused it.)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-07-12 16:17

jeg får også fejl

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-07-12 16:20

Øv, øv, nu det er weekend, og hvor man har tid.

Men "godt" at vide, at jeg ikke er den eneste = min internet forbindelse er gal.

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 21-07-12 16:21

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-12 16:23

velbekomme

Kommentar
Fra : vith

Dato : 22-07-12 22:45

Det virker igen