/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Spil på den bærbare
Fra : nusnus
Vist : 339 gange
300 point
Dato : 20-07-12 22:23

Er ikke sikker på at dette er postet det rigtige sted, men prøver.

Når jeg spiller et automatspil f.eks 100.000 pyramide på den bærbare pc, kan jeg ikke se det nederste af spillet, jeg kan ikke køre spillet længere ned, kom til at trykke på noget den anden dag, kan bare ikke huske hvad.

Har ellers ikke haft problemer, med at spille på den bærbare indtil forleden dag.

Jeg håber på igen, der er et klogt hoved, der kan fortælle mig, hvad jeg har gjort galt.
Nusnus

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 20-07-12 23:53

Du har måske sat skærmen med en for lille opløsning, prøv at gå ind under skærmopsætning: kontrolpanel, udseende og personlige indstillinger, juster skærmopløsning.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-07-12 00:26

nej desværre for skærmopløsning er sat til 1600 x 900 og det anbefales, har den altid stået på.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-07-12 07:14

Mange spil har mulighed for at ændre på opstillingerne
måske har du sat en forkert skærm opløsning i selve spillet

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-07-12 08:21

Ja du skal gå ind og kontrollere skærmopløsningen.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-07-12 08:22

Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger\Skærm\Skærmopløsning

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-07-12 15:07

Jeg har haft tjekket skærmopløsningen mens spillet har været der, det var det første jeg gjorde, da jeg ikke kunne se nederst del af spillet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-07-12 16:50

Hvad med spillets opløsning/ ikke din skærm

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 21-07-12 19:07

Nomore - hvordan ændrer jeg så spillets opløsning?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-07-12 23:48

Der er en konflikt mellem spillet og skærmens indstilling, prøv at ændre skærmens indstilling

Annuller spørgsmålet
Fra : nusnus

Dato : 23-07-12 09:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål