/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Link virker ikke.
Fra : psoeborg
Vist : 484 gange
60 point
Dato : 19-07-12 23:56

Hvis jeg på en hjemmeside klikker på et email-link, så kommer der et vindue der siger Installation af Microsoft Exchange i stedet for Outlook Expres.
Hvad kan det skyldes?
Det har fungeret før.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 20-07-12 00:15

Hvilket links drejere det sig om?

Kommentar
Fra : psoeborg

Dato : 20-07-12 00:38

Alle email-links.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-12 01:25

Måske er Outlook Express ikke sat som standard til e-mail?
Måske du skal fortælle hvilken browser du bruger og hvilken e-mail program der er sat som standard?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-12 06:35

åben Outlook Express
funktioner->indstillinger->generelt
i bunden trykker du på "benyt som standard"

eller:

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/gore-outlook-til-standardprogram-for-e-mail-kontaktpersoner-og-kalender-HP010080728.aspx

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-07-12 20:02

Citat
Installation af Microsoft Exchange

Det er da lækkert nok, kan du ikke sende linket til mig, det kan være det er en nyere exchange version end den jeg har.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-12 20:59

Citat
Link virker ikke

Det gør din Accept knap åbentbart heller ikke!

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 6
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 6

http://www.kandu.dk/faq.aspx
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : psoeborg

Dato : 20-07-12 22:08

Hvad mener du med min Accept-knap?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-12 22:52

Citat
Hvad mener du med min Accept-knap?
du spørger og lader bare spørgsmålene stå åbne, ikke en særlig pæn måde at sige tak for hjælpen på, der er en knap under hvert indlæg i dine spørgsmål hvor der står Accepter og du kan så vælge det indlæg hvor du fik bedst hjælp, men knappen virker måske ikke hos dig dit ældste spørgsmål er fra december 2011 du får sikkert ikke flere svar i den så du burde acceptere et svar.

Du mangler også at komme med flere oplysninger i det her spørgsmål, der kan være flere årsager til det du oplever og derfor vil en mere udførlig forklaring kunne hjælpe os meget

Godkendelse af svar
Fra : psoeborg

Dato : 20-07-12 23:13

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-12 23:16

Knappen virker jo så gå du bare i gang med de resterende gamle spørgsmål

Kommentar
Fra : psoeborg

Dato : 20-07-12 23:18

Til o.v.n.

Nu har jeg accepteret svarene på mine spørgsmål.
Så behøver du ikke bruge mere tid på at kontrollere om brugerne gør som de skal.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-12 09:25

Citat
Nu har jeg accepteret svarene på mine spørgsmål.

Ik' helt rigtigt, kun et besvaret!