/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Windows lukker ned
Fra : Dieter
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 19-07-12 15:15

Jeg har Explorer 7.
Sommetider - når jeg er inde på en Web side - kommer melding"... Windows luker ned" og så skal jeg aktivere Web siden igen.
Hvad skyldes det ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-12 15:32

Er du sikker på at fejlen er korrekt beskrevet? Hvis Windows lukker ned så kan det være efter en opdatering og computeren genstarter, og det er helt normalt, men du kan ikke nøjes med aktivre websiden igen, det er hele computeren som lukker ned.
Explorer 7 er forældet du bør opdatere hurtigst mulig til Internet Explorer 9 hvis du har Windows 7, er det XP så er Internet Explorer 8 den nyeste

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-07-12 15:35

Citat
er det XP så er Internet Explorer 8 den nyeste

Arg.......... er det ikke uanset hvad IE9 der er den nyeste? Selv om den ikke er kompatible med XP?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-07-12 18:34

o.v.n.
nu skal jeg være opmærksom på når det sker igen. Og kontakter dig igen. D
Det kan godt være, at jeg ikke har beskrevet den melding jeg får korrekt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-07-12 19:21

Citat
jeg ikke har beskrevet den melding jeg får korrekt

Enten genstarter pc eller ej
-----
Sikker mangel på Java eller Macromedia/ Flash
Eller også er det bare VIRUS....
--
Citat
Sommetider - når jeg er inde på en Web side

Giv et eksempel?? LINK.
Og installer IE 8 den er mere stabil, IE 7 kan ikke klare de nye tider mere.
Det måtte jeg 'sunde' for over et år siden.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-07-12 10:45

Nu har jeg fået den korrekte fejlmelding:
Jeg var inde i DR s programoversigt.. Så kom følgende op:
Internet Explorer er hold op med at fungere.
Internet undersøger fejlen.
Et problem var skyld i at programmet hold op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver besked, hvis der findes en løsnig.
Luk programmet.

Nogen bud på hvad der er galt ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-12 10:05

Det lyder straks meget mere sandsynlig med den fejl du nu beskriver, den kan komme næsten uanset hvilken side du er, hvis du har den nyeste opdaterede Java installeret, så har jeg desværre ikke nogen bud på hvad der er galt
http://java.com/en/download/index.jsp

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 24-07-12 10:18

JEg har nu opgraderet til Explorer 90. Det ser ud til at fejlen ikke dukker op mere !
Tak for dine råd.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 24-07-12 10:19

Tak for svaret o.v.n..