/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Opvasker stået af-vejledning behøves!
Fra : kammanoerup
Vist : 665 gange
200 point
Dato : 17-07-12 19:41

Min opvaskemaskine er stået af efter 13 år
Jeg kan ikke selv gøre noget som helst, så jeg må købe en ny-få afmonteret den gamle-monteret en ny og bortskaffet min gamle hjælper!
Da krisen også kradser her, skal jeg finde et billigt produkt!

Elgiganten har en:
Elektrolux ESF 65049W

den mener jeg kan leveres (incl. det ovenstående) for 3148,-
er det et rimeligt køb! Ved godt det ikke er min gamle Bosch!
Er der nogen der kender den maskine ?

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 200 point
Dato : 17-07-12 21:05

Citat
er det et rimeligt køb! Ved godt det ikke er min gamle Bosch!

Umiddelbart ser det ikke ringe ud.Vi har selv AEG/Elektrolux (Slået sammen???) opvask,købt i 2009 for 3.800 kr. (Ovn i samme mærke).
Jeg skal ikke kloge i hvidevarer,men tror det er rigtigt,hvad vores hvidevarer montør fortalte mig år tilbage.
Nemlig at selvskaberne arbejder sammen på kryds og tværs. AEG samler modeller med Zanussi stumper indeni og omvendt. Måske endnu flere mærker,der arbejder sammen.

(rationaliseringsgevinst som med biler o.a.).

Konklusion: Jeg turde godt købe den.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-07-12 22:08

Mindre belastninger vaskes på hurtigprogram i ca 30 min. med gode vaskeresultater. Specielt udtænkt for den daglige opvask op i en normal størrelse familie.

Dette synes jeg er dejligt

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/opvaskemaskiner/ESF65049WA/electrolux-opvaskemaskine-esf65049w

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 18-07-12 10:23

Tak for svaret Mosebaek.
Er så bestilt, tak for hjælpen til begge!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-07-12 11:59

Selvtak kammanoerup.

Tror du har gjort et godt køb.De er meget udbredte herhjemme.....og i store dele af verden.

Her er en link,hvis du er interesseret.

http://da.wikipedia.org/wiki/Electrolux

Vh. M.