/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Findes denne app ?
Fra : Holst-Hansen
Vist : 465 gange
200 point
Dato : 16-07-12 19:16

Hejsa..

Jeg kunne godt bruge et program/app eller ligende som kan få min Samsung Galaxy Tab til at sende lyd på en FM frekvens findes der noget som kan dette. Jeg kan godt sende det via bluetooth men min bil radio kan ikke ikke modtage det. Derfor tænkte jeg om lyden kunne sendes via FM så radioen kunne modtage det. Håber på jeres hjælp.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 16-07-12 19:23

Jeg kender ikke til telefoner, der har FM sender, så det tror jeg ikke er muligt!!

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 16-07-12 19:30

Det findes sikkert ikke. Der er fysisk ikke en FM sender i den. Det kræver noget specifikt hardware.

Tror, det er det samme, som at bede den lave kaffe!

Du kan købe grej ved siden af http://www.gearspot.dk/shop/samsung/galaxy-tab-101/universal-fm-sender9.html

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-07-12 19:38

Den fm sender der linkes til er universal, og vil kunne anvendes til de fleste enheder, som har en lydudgang :)
Desværre overså jeg lige den store røde tekst, som siger den er udsolgt. Men der er sikkert andre, som har samme produkt på lager.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-07-12 19:48

Nokia m86 har fm sender indbygget i deres telefon

Men det bare at købe en fm sender løst de billigste koster omkring en 100 kr seddel

http://www.coolpriser.dk/shop/iphone-fm-transmitter-97c1.html

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-07-12 20:02

g_h
Citat
Jeg kender ikke til telefoner, der har FM sender, så det tror jeg ikke er muligt!!

Jeg har en Nokia N8-00 og den kan sende lyd ud på FM-båndet.

Men som andre skriver så kan hardwaren købes.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 16-07-12 20:05

Nu har Holst_Hansen en Samsung Galaxy Tab, som er en Android enhed.
Derfor hjælper det ingen ting at fortælle om, hvad diverse Nokia telefoner udstyret med

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-07-12 22:29

Kort nej du kan ikke købe nogle apps som kan gøre dette da de er en hardware del som ikke er indbygget så der er kun disse 3 muligheder
1 køb ny bilradio
2 køb en fm sender og tilslut den via højtalere udgangen på din tabs
3 køb ny telefon

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 17-07-12 19:31

Jeg takker mange gange for jeres gode svar herinde..

Godkendelse af svar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 17-07-12 19:32

Tak for svaret katekismus.