/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Dagens Peter Theisen 3
Fra : 3773
Vist : 699 gange
500 point
Dato : 16-07-12 16:29

Bliver fisk nogensinde tørstige?

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 16-07-12 16:35

Det ved jeg ikke, men vidste du at hajer kun angriber hvis man er våd?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-07-12 16:37

Jada, så nupper de en kildevand, så griner de godtnok lidt!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-07-12 16:41

Tørfisk?

Kommentar
Fra : zoriny

Dato : 16-07-12 18:33

De svømmer i vand med åben mund, så næppe ...

Hold dog op med at genere en bruger ved navn Peter Theisen ! Skam jer da ...

+ Andre brugere, som stiller jer spørgsmål ...

Hvis I ikke gider at besvare disse spørgsmål, så spring dem da over - hvor svært kan det være ?

I øvrigt er Peter Theisens spørgsmål ofte interessante og tankevækkende !

zoriny

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-07-12 18:49

Citat
Hold dog op med at genere en bruger ved navn Peter Theisen ! Skam jer da ...

Og det kommer fra super spammeren JR som forpester alle forums!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-07-12 18:52

En afrikansk lungefisk, der kommer ud af den stenhårde klump ler, den har ligget i dvale i de sidste tre år, fordi dens vandhul udtørrede, er garanteret rigtig tørstig!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-07-12 21:50

jeg kendte engang en fisk der altid var tørstig, konstant hang den nede på den lokale kro og bællede bajer sig, og så kastede, nææ vent det var ikke en fisk det var en måge..hygge

Accepteret svar
Fra : Peder99

Modtaget 500 point
Dato : 17-07-12 22:43

Rart man ikke er den eneste der er træt af en PT's indlæg!

Nej fisk er altid tørstige! - De drikker squ da ikke det vand de skider og pisser i.......Eller gør de? - Slut med at spise rå fisk!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-07-12 08:05

Tak for svaret Peder99.