/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Udgive android app uden firma
Fra : Ridder86
Vist : 529 gange
145 point
Dato : 15-07-12 16:59

Hej kandu´er,

Jeg har en google play developer bruger. Det gør at jeg kan udgive apps. Men...
Kan det lade sig gøre, at sælge apps uden at have et firma ?

Når jeg trykker på "upload" står der at man skal sætte en google checkout account op, for at kunne sælge sine apps. Men der skal man udfylde virksomhedsnavn, kundeservice email og firma adresse.

Så tænker på om der er et alternativ?

Vil gerne have denne app på android market.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-07-12 17:18

Hvordan får man sin app i App Store eller Android Market?

Det koster et mindre beløb bare at få sin app sat til salg. Men herefter koster det også et betydeligt beløb, for hver gang din app bliver købt. Apple (App Store) tager 30 % af hvert salg, hvorimod Google (Android Market) tager noget medmindre. Disse beløb kan du sammenligne med de omkostninger, som du normalt ville bruge på hjemmeside, download server og mange andre ”skjulte” omkostninger. Selvfølgelig skal du dog have det in mente, når du skal undersøge, om det kan betale sig at udvikle din app, om du kan tjene pengene hjem igen, eller hvad dit mål med app’en ellers måtte være.

http://e-hvordan.dk/hvordan-laver-man-en-app/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-07-12 19:39
Kommentar
Fra : Ridder86

Dato : 17-07-12 13:56

Spørgsmålet er stadig åbent og aktuelt. katekismus --> Der står intet om hvordan man udgiver apps på android market, uden at have firma.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-07-12 15:11

Det er for at undgå skattesnyd, men det er også nemt - og gratis - at lave et firma.

Du skal blot anskaffe dig et moms nr. hos Skat.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 145 point
Dato : 17-07-12 23:12

Oki

alternativet kan jeg så ikke finde.........vil du være venner med SKAT, så

http://greenerpastures.dk/blog/iphone-udvikling/sadan-far-du-en-apple-konto-til-din-virksomhed

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-07-12 00:57

Tror du skal spørge nogle herinde

http://www.amino.dk/forums/t/88124.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Ridder86

Dato : 19-07-12 06:40

Tak for svaret katekismus.