/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Typisk for personagen...
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 421 gange
500 point
Dato : 13-07-12 10:27

En skribent fra DJ skrev et indlæg i DJ-debatten. Han skrev:
Citat
For lang tid siden formastede jeg mig til at gå i infight med omtalte personage, det afstedførte et pm. hvor han forlangte en undskyldning og truede med en injuriesag. Det fik han naturligvis ikke, jeg fik en opringning fra en medjæger om at droppe al korespondance med vedkommende, det gjorde jeg. Jeg slap for at få ødelagt min nattesøvn og han kunne igen køre derudaf som det passede ham.
Ovenstående indlæg viser for mig tydeligt hvad hans agenda er, dels at kaste en masse grus i maskineriet ( CLC. havde ikke engang fået tid til at konstituere sig med hovedbestyrelsen før han begyndte) dels igen og igen at fremhæve hvor godt det hele var med den gamle formand ( hans tid er forbi, han kommer formentligt aldrig tilbage). Lige så snart det går ham lidt imod hyler han om personfnidder og ordkløveri til trods for at der blev svaret både seriøst og præcist på hans spørgsmål.
Mit råd er, drop alt hvad der kommer fra den kant, eller også et par velvalgte sætninger, så drejer han selv væk fra den oprindelige tråd. Han har kun et eneste mål med sine skriblerier.
"Omtalte personage" ved alle hvem er.

Genkender I "omtalte personages" fremgangsmåde?..

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-07-12 11:38

Det er helt typisk Balledoof - flere af kandu's skribenter har fået trusler om politi-anmeldelser, sagsanlæg for snart sagt alting. Efter sigende har idioten foretaget nogle anmeldelser, men lødigheden i anmeldelserne har været så svage, at politiet har skrottet påstandene - og det er hverken opspind eller fantasi, men den skinbarlige sandhed !!
Man kan kun opfordre til, at der bliver givet råt for usødet overfor løgnhalsen. Hans argumentation er altid mangelfuld og direkte løgnagtig, i det øjeblik han ikke selv formår at overbevise andre om påståede beskyldninger.
Så fat mod alle i brave jægersmænd - jeg vil i næste uge aflægge ham et besøg, så må vi se om han vil møde mig - det ville han ikke sidste år, men stor i munden er han altid på afstand. Spændende om han vil være lige så stor i munden face-to-face !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 11:38

Meningen med "infight" er, at få kampen afsluttet, så han bør da bare holde på
Nogle gange kan det tage lidt længere tid end de berammede 12 omgange, men der bør udvises sportsånd og ihærdighed i sådanne situationer, når der leges med slige BimleBents personager, og en gedeskytte skal bibringes lidt opdragelse.
Min nattesøvn er også spoleret, men det er af grin over, hvad der kommer ud af "Ballerøvs kampen"
Han er ellers gået godt i flyverskjul efterhånden

Mvh
MULTI-X
BW

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 500 point
Dato : 13-07-12 11:41

Selvfølgelig er han stor i munden, ellers kan han da ikke have dænderne derinde

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-12 14:40

Sjov nok at en nattesøvn kan afbrydes, når man leger med pesonagen.
Fx. forleden nat vågnede jeg præcis kl. 03.45 jeg skulle bare sådan pi...øh tisse, idet jeg slår dynen til side, strejfer tanken mig om personagens gøren og laden. Jeg udstødte et højt latterbrøl. Konen vågnede og ville promte vide, hvad der var så sjovt. Ligeså snart jeg nævnte personagen ved navn, lå hun også grinte højtlydt. Ved morgenkaffen talte vi med Ballegaard-accent, såsom; Jeg tænder min bumoptar, det har du ikke bivis på, det ved jeg ikke inu, din hyler, bajut, osv.....

Hermed takker jeg verdens du...øhhh sjoveste mand for en rigtig god morgen. Og så de lange

I skal lige ha' en sjov. Personagen svar til skribenten var - og nu husker vi på, at Balle er lynhurtig i replikken:
Citat
Hvad var det lige den tråd handlede om?
Ja, var det tråden handlede om..?
Bent for satan da, du er ikke den hurtigste malkemaskine i stalden...

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-07-12 15:21

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-07-12 20:41

Selv tak

Mvh
BW