/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Er det et tip?
Fra : Ishoey
Vist : 425 gange
2 point
Dato : 01-06-03 10:59

Hej

Er dette et tip?
http://www.kandu.dk/dk/tip/4025

-Ishoey

Kommentar
Fra : Niludo

Dato : 01-06-03 11:03

Ja, men et dårligt et

Det har også lav rating

Niludo

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-06-03 11:03

Det synes jeg bestemt. Det er et tip om, at hvis man er kunde hos get2net og har bøvl med internettet
- ja, så er det ikke ens computer, der er noget i vejen med.
Så det er ikke bare et tip - men et godt tip!

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 01-06-03 11:03

Nej bare en information

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-06-03 11:05

det er vidst mere en konstatering så kan folk som har dette se hvorfor de evt. ikke har kunne bruge deres mail tjeneste?????

men alligevel er det vel et tip om at mailservern lige er nede for tiden anyway folk kan jo give det 0 sterne hvis de synes det er dumt og 5 hvis de synes det er godt..

for mig giver det F.eks ingen mening da jeg ikke har get2net men ja.. for dem der har og måske har undret sig er det jo helt vildt godt...

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 11:07

Hej Ishoey
Tjahhh! Her vil jeg nu forsvare Beck... og besvare dig med, JA! Det er et tip. Han fortæller/oplyser jo, at serveren er nede. OK! Det kan kaldes en oplysning... men det er jo også en form for "tip". Der ku' jo sidde nogen, og undres fælt over hvorfor Mr. XXX ikke svare på en e-mail, forespørgsel via nettet, eller hvad ved jeg, hvis XXX er på Get2net

[citat]
Tip: "get2net mail server er nede"
Fra: beckski

at modtage mails kan være et problem for alle get2net kunder. dog kan alle sende.
problemet bliver rettet hurtigt
beck
[/code]

Søren

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 12 point
Dato : 01-06-03 11:10

Syntes egentlig også den er lige på kanten, men det er der så meget der er

Alle ISP'er har så vidt jeg ved et sted et sted hvor man kan se driftsinformation, da der altid er nedbrud et eller andet sted. Hvis vi alle skulle sende tips om driftsinformation hos ISP'erne ville tips hurtigt blive fyldt kun med det, men igen det er ligeså relevant som meget andet i tipssektionen. Det afhænger altsammen af øjnene der læser det

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 01-06-03 11:12

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 01-06-03 12:04

tænk at tage sådan på vej!!!
men tak for opmærksomheden.....

og tak CLAN, min ven!!

beck

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 01-06-03 12:53

Tja... Jeg vil nu også lige komme men en sommerhed kommentar...

I fremmedordbogen stå et tip beskrevet således:
Citat
tip -pet, - el. -s (eng.: vink, hemmelig underretning) vink el. råd om chance for at vinde ved at holde på en bestemt deltager el. et best. parti i en sportskonkurrence; vink om fordel.

Kigger vi på det sidste - altså om at et tip er "et vink om en fordel" - er må konklutionen være at der ikke er tale om et tip. Men det er en oplysning.

Hvad jeg måske synes er endnu sjovere er, at de der kan have noget ud af tippet (get2net kunder) ikke kan modtage en e-mail med at tippet er der..., for de kan jo ikke modtage mail - i henhold til tippet

Det ville måske være en god idé om man havde en kategori til "driftmeldinger". Eller også skulle den måske ikke have været placeret i " / Teknologi / Internet / Website's " men nærmere i "Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er)" eller Teknologi / Internet / andet internet"

Det har for mig at se intet med hjemmesider at gøre!!!

mvh

BenKvist

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-06-03 13:20

Hej benkvist

Godt gået!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-03 19:08

Jeg var nok blevet glad for tippet/oplysningen hvis jeg havde get2net mail.
Men det har jeg ikke, og vil så heller ikke se på dette tip.
Emesen.