/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
solpaneler
Fra : tykkemand
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 12-07-12 18:39

er der nogen der har erfaring med solpaneler fra vvs eksperten

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-12 19:06

Nej, men har hørt sindsyge mange grimme ting om alle de andre kina-varer de har. Vær klar over at du har 0.00 i service og back-up. Formentlig er data der opgivet til at tørre røv i. Hvis man købe gangbare mærkevarer, så ja. Alt hvad de har lavpris, polske kedler, polske VV beholderere og kinesiske møgvarmepumpe (og så nu solceller) ville jeg ikke eje. Har raget en del kedler og beholdere ned. Og bliver af og til kontaktet af nogen der dybt begræder at de handlede hos VVS Experten.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-12 19:35

Citat
Alt hvad de har lavpris, polske kedler, polske VV beholderere og kinesiske møgvarmepumpe (og så nu solceller) ville jeg ikke eje.

Varmepumper dumper med glans og nogle er direkte forbudt.
http://ing.dk/artikel/130682-varmepumper-dumper--igen-ikke-n-lever-op-til-loefterne#p456476

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-12 20:05

Jo Luffe, men folk vil narres (og det er jo billigt især når vi sammenligner med hvad VVS manden skal have for noget ordentligt INCL MONTAGE og hele balladen). Og noget af det er virkelig meget sur røv. Fatter ikke man vil lægge navn til så ringe varer. Men folk tror jo det er ok, når der lidt længere henne på hylden ligger Grundfos og Danfoss osv. Så er polak-pillefyret og polak VV beholderen sikkert også iorden......

Gider simpelthen ikke handle der.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-12 20:07

Solceller....Tja så ville jeg nok snakke med www.solarpanels.dk Polle har rodet med det ret længe og ved noget om det.