/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
vagnr + PeterTheisen
Fra : netop
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 09-07-12 15:05

Er det mon én og samme person?

Det er da pudsigt/påfaldendende at det i 90% af tilfældene er vagnr som netop kommer med det forløsende svar...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-07-12 15:19

Citat
vagnr som netop kommer med det forløsende svar...

Kærlighed eller bare symbiose

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-12 15:57

Nix - ikke en og samme person.

Vagn er en yderst behagelig og social person, - opdraget i den gamle skole (præcis som du).

Derfor kommer der kun positive og konstruktive svar fra denne person, og det er vel ret og rimeligt, at det er det "forløsende" og fornuftigste svar i denne sammenhæng.

Kærlighed eller symbiose - begge dele - Slut Prut Finale - så kan der ikke spindes mere på det!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-07-12 15:59

Ja Vagn er ikke helt ung og PeterThisen (Christian) er ikke gået ud af skolen endnu.

Så der er mange år mellem dem.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-07-12 16:13

Jamen fint nok at få det opklaret, så er der ikke mere i den historie.

Så vil jeg tildele katekismus de totalt ubrugelige point med tak for udredningen og
granner01 og nomore får klare sig med et ønske om godt vejr hvor I opholder jer...

Med håbet om fortsat godt samarbejde her på kandu...

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 09-07-12 16:13

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 09-07-12 16:15

Jeg har netop skrevet flg til PT, der, endnu engang, har accepteret min besvarelse

"Selv tak, PT, medmindre du er en del af min dissociative personlighedsspaltning, så du, uden at jeg (vagnr) ved det, bare er mit alter ego

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-07-12 16:38

UHA da, mon personen formerer sig via knopskydning måske?

Har lige set en profil der til forveksling ligner PeterTheisen nemlig theipeter