/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Søger fast squash partner/makker
Fra : Tania77
Vist : 452 gange
20 point
Dato : 09-07-12 08:54

Hej alle,

Jeg er en kvinde på 35 år, som rigtig gerne vil spille squash regelmæssigt en gang eller to om ugen, gerne på en fast dag og søger derfor en squash-makker.

Jeg er ikke prof, men kan spille. Har i mit liv dyrket mange forskellige boldspil, så det ligger vel i blodet :)

Om du er mand eller kvinde er ikke vigtigt, bare du har mod på at give den gas! Jeg har den sidste måned spillet nogle gange på Radisson Amager, hvor det er til at få en bane til rimelig pris, men jeg er helt åben overfor andre spillesteder i København.

Hvis du er frisk, så giv et pip på taniadesanctis@gmail.dk eller her.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-07-12 11:54

Mon JØRN er på spil igen

Hvem ligger dog en mail adresse ud herinde........

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-07-12 14:52

Samme tanke havde jeg...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-07-12 15:13

Ja, velkommen med din profil nummer jeg ved snart ikke hvad Jørn Rudolph, Tåstrupgård

Den e-mailadresse er også fup:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

taniadesanctis@gmail.dk

Kommentar
Fra : Tania77

Dato : 09-07-12 19:29

Øhm, jeg er muligvis gået glip af noget, men der er intet fup over hverken min profil eller min mailadresse. Og at det er sådan en dødssynd at lægge din mailadresse her, var jeg ikke klar over - men mange tak for den pæne velkomst :-/

[sure sataner, havde hun mest lyst til at skrive - de har nok været her for længe!]

Kommentar
Fra : Tania77

Dato : 09-07-12 19:31

Mailadressen hedder .com, jeg har blot lavet en simpel slåfejl, længere er den ikke.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-07-12 05:56

Citat
sure sataner, havde hun mest lyst til at skrive

??? Er du ikke dig selv

Citat
simpel slåfejl

Åbenbart ikke en mail du bruger tit, med så graverende en slå-fejl

Kommentar
Fra : Tania77

Dato : 10-07-12 06:53

Hold nu op, hvor er I en trist forsamling! Tak for det, tror jeg giver op og finder et andet sted. Hyg jer i hinandens sure og utiltalende selskab.