/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jeg søger en gammel bil
Fra : alan57
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 07-07-12 15:04

Jeg søger en gammel bil som jeg kan bruge om vinteren, da det er blevet for farligt at køre på min skooter om vinteren.
Bilen skal helst være ny synet eller næsten.
Jeg elsker st køre på min skooter om sommeren, derfor vil jeg ikke have en bil til hele året.
alan57

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-07-12 15:37

Det lyder hyggeligt...
Du får nok mere ud af at søge i den blå avis
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : netop

Dato : 07-07-12 15:56
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-07-12 16:17

Hvad var spørgsmålet?
alimak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-07-12 16:32

du kan købe nysynede biler for under 10000-
om de så er pengene værd, skal jeg ikke kunne sige...
læg pladerne i depot når du kører scooter, så sparer du en del penge

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-07-12 17:20
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-07-12 17:22

Du kan købe biler til ca.10000kr nysynede.Men Hvis du ikke har forstand på biler eller ikke kan skrue selv, så ville jeg købe en bil i en anden prisklasse. Husk at selv om bilen er nysynet,så betyder ikke det at bilen er fejlfri. det er meget svindel med bilsyn.Så du bør have med dig en bilkyndig hvis du ikke er det selv.Og kør altid bilen op på en lift før du handler.Tjek rust ,bremserør, undervogn,slør.
alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-12 17:54

Tag bussen....

Biler til den slags brug kræver rø... fuld af penge - til forsikring o.lign.

Du kan sikkert køre i Taxa for samme beløb....

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-07-12 19:39

Citat
Biler til den slags brug kræver rø... fuld af penge - til forsikring o.lign

Siden hvornår?
har du kørt scooter med plade på, tager mange forsikrings selskaber det som bil kørsel
og masser af BONUS er hjemme.
Prøv GF forsikring (Codan godkender det vist også), de giver bonus for scooter kørsel ? m. plade
og da de ikke har så mange trin at smide mennesker NED eller op af
er de sikkert et godt valg.
Citat
Husk at selv om bilen er nysynet,så betyder ikke det at bilen er fejlfri. det er meget svindel med bilsyn.

HVEM har påstået andet......
Købte engang en NYSYNET mc, hvor den IKKE kunne være godkendt
med de skiver der sad på den, DA JEG HENTEDE den
samt hjulet var ikke spændt fast = opdagede jeg dagen efter..

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-07-12 19:43

Og husk så at få din medicin opdateret
så dit kørekort ikke ryger......
-------
http://www.kandu.dk/Spg162736.aspx

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 08-07-12 12:29

Jeg er sku ved at være godt træt af dig og dit pis nomore,
Du har åbentbart ikke fulgt med, jeg må godt køre bil selvom jeg får medicin, jeg skal bare have fornyet mit kørekort hver 1 år.
Desuden hvad mener du med at jeg skal have opdateret min medicin.
Det der sker her er at du ikke ved noget om hvad man skal igennem når det kommer til medicin.
Men man lære jo heldigvis noget nyt hver dag.
alan57

Kommentar
Fra : BusterKan

Dato : 29-07-12 14:48

Hej Allan57

Hvor gammel må bilen være.

Folkene bag http://www.ok-bilsalg.dk bliver ofte tilbudet gamle biler.

VH Buster